Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luovuutta on se, että tehdään jotain uutta! Ei siivoominen tai juokseminen oo luovaa. Se on rahvaanomaista. Örgh

Kuuntelin tänää farmareiden juttuja opiskeluajoiltaan. Hyi helvetti. Onneks en oo oikeesti alalla. Mörgh.

Luovuutta on se, että tehdään jotain uutta! Ei siivoominen tai juokseminen oo luovaa. Se on rahvaanomaista. Örgh

Kuuntelin tänää farmareiden juttuja opiskeluajoiltaan. Hyi helvetti. Onneks en oo oikeesti alalla. Mörgh.

Jaah, farmarit onkin eri kastia ku me farmaseutit. ;) Kyllähän siinä sai opiskella. Onhan siivoaminenkin kyllästyttävää jos ei tee sitä mitenkään uudella tavalla, luovuus tekee siitäkin mielenkiintoisempaa. :) Elämä on tylsää jos siitä ei osaa nauttia!

Luovuutta on kaikki missä tehdään jotain. Elämä on taidetta itsessään!

Wuhuu, olen siis luova taiteilija tahtomattani!

Voi kun sä Daiina tietäisit sen euforian huumaavan tunteen kun Oikeasti on luonut jotain hyvää. Toki hyvä riippuu tulkitsijasta mut anyhau..

Siinä on elämästä nauttimista kerrakseen.

Voi kun sä Daiina tietäisit sen euforian huumaavan tunteen kun Oikeasti on luonut jotain hyvää. Toki hyvä riippuu tulkitsijasta mut anyhau..

Siinä on elämästä nauttimista kerrakseen.

Mistä sä tiedät mun euforioista? Et nää mun pään sisään. :rolleyes:

Kyl sen tietää. Ei kaikesta perussuorittamisesta vaan saa sellasia fiiliksiä kun luomisesta. Tosin kännillä pääsee lähelle, mut ei ihan kuitenkaan. hehe.. Sääli että menee jo hyvä humala ohi pikkuhiljaa :( Noh, huomenna on perjantai ja lyhyt päivä muutenkin! :kippis1:

Vieläköhän sitä jaksais tälle iltaa värjätä tukan...? Toissapäivänä kyllä töissä sanottiin, että ainoot vaihtoehdot tukan kanssa on joko blondi tai kalju, muita vaihtoehtoja eijolee. Kieltäydyn molemmista ja pysyn tummana.

Kait sitä kylelleen joutaa, viikonlopuksi kotipuoleen. Huomenna voisi käydä piitkästä aikaa vanhalla kunnon hc-salilla, missä laitteet on sen 10-20 vuotta vanhoja.

Good night my fellows.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta, ei uni maittanut pidempään. Samahan se on heräillä. :)

Uutta Green Dayta. Toimiiko? Tulee kylläkin pieni kaipuu vanhempiin biiseihin...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenia :) Vapaapäivä, mutta hereillä jo. No tohtorilla pääsee käväsee kasin aikaan ja jos samalla moikkais Tampereen työkavereita :)

I must agree with you Daiina, luovuus on läsnä joka hetki. Koemme sen vain hyvin eri tavoin ja jotku saattaa uskoa sen olevan jopa pakanallista. Notta huomenta vaan. Olis tyky-ilta, meikäläisestä ei taida kuulua mitään seuraavaan vuorokauteen...

Jes jes, perjantai! Tänään on siivouspäivä, kunhan töistä pääsee.

Onneksi mää siivosin jo eilen! Voin myhäillä ajatukselle, kun muut siivoaa. :evil: :D

Enhän minä sanonut, että minä siivoan :D Ehkä jotakin pientä, mutta naisen hommahan se on.

Jätkä taitaa siivota ja muija ottaa rennosti ja vetää pari kaljaa. Jätkä on niinku avoin kirja.

Huomenta, ei uni maittanut pidempään. Samahan se on heräillä. :)

Uutta Green Dayta. Toimiiko? Tulee kylläkin pieni kaipuu vanhempiin biiseihin...

Vanhemmat on rautaa.

[video=youtube_share;nITZu50wj3k]http://youtu.be/nITZu50wj3k[/video]

Back
Ylös Bottom