Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai vapaapäivä? Joudatki sitte tulla mun luo punnitteen ruokia pakkaseen valmiiks ja vähän siivoileen ku oon töissä :D Illalla voisit sitten hieroa mun selän auki ja pyykätä.Työpäivä pulkassa, treenit edessä ja huomenna vapaapäivä, uujee.![]()
Ai vapaapäivä? Joudatki sitte tulla mun luo punnitteen ruokia pakkaseen valmiiks ja vähän siivoileen ku oon töissä :D Illalla voisit sitten hieroa mun selän auki ja pyykätä.

Kissanpäivät on hukkaan heitettyjä.Hah! In your deepest dreams. :D Aattelin viettää kissanpäiviä.![]()
Kissanpäivät on hukkaan heitettyjä.
Vai pulkassa?Hukat kohta kateissa.
Vai pulkassa?
Faggot cunt-poliisit vie putkaan.Putkassa. Kompromissi.
Joku elää ilimiselevästi jännittäviä aikoja.
Olikin vähän jo epätäysi olo, nälästä ei voida silti puhua.Ruokaa :( Onneks kesä on ohi niin ei tartte hikoilla enää niin paljoo. No ruokaa turpaan vaan.RuokaaOlikin vähän jo epätäysi olo, nälästä ei voida silti puhua.
Joo, oli muuten hienoa hikoilla syödessä :D Paperia aina viereen ettei pisarat tipu lautaselle.Ruokaa :( Onneks kesä on ohi niin ei tartte hikoilla enää niin paljoo. No ruokaa turpaan vaan.
Ei joku vaihtas kehoja mun kanssa? :D Sillai yks kaks vaa vaihdettas paikkoja :D
Toki! Se voi olla suht roisissa kunnossa, kun vaihdetaan takaisin.