Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä mä otan itteeni niskasta kiinni ja teen heti salin jälkeen aerobisen mutta ku treenaan etureidet niin en varmaan pääse käveleen sinne kuntopyörälle asti :D Ehkä mun oli pakko päästä mainostaan kuinka hyvä valmentaja mulla on ;)

pistä postia mulle hkuja@pakkotoisto.com

p.s. oon hetero, ei vaan muuta asiaa.

Minäkin olen näitä aamu-unisia joilta ei aamutreenit onnistu. Joskus on ollut leiri jolloin olen käynyt painimassa aamulla ja sitten mennyt töihin. Pidemmän päälle tuo ei onnistu, kun olen niitä jotka kukkuvat hereillä aina puoleenyöhön asti. Minulla on toiminut jopa paremmin se, että käyn töiden jälkeen treeneissä ja sen jälkeen juoksen lenkin joskus 20-21 välillä.

Jännät päällä, melkein toivois että vastauksena tulisi "ei", mutta ei kuiteskaan.. :D

^Haastoikko jotaki reffeille?

No en ihan, mutta haastista vonkaan kyllä. Jos tulee "ok", niin meen varmaan piiloon.

oikeuteen haastis :D

Helvete mikä päivä. Oon laittanu montaki postia mutta vaan yhteen kiinnostaa tietää vastaus ;)

Piru on muuten ollut tylsä aamu. Saisi noita koulukirjoja vähitellen tulla Brittien saarilta, niin pääsisi edes tekemään kouluhommia.

Itse kanssa pohtinut aamutreenejä, mutta ei vaan jaksa. Nyt pitää nousta ylös siinä kuuden pintaan, jotenkin ei aikaisempaan enää jaksa. Enkä tykkää sellaisista treeneistä, että pitää tuijotella kelloon että ehtii seuraavaan paikkaan. Myös semmonen verkkainen suihkussa käynti on arvostettava asia, joten siks aamutreeneihin vaatisi 1,5h aiemman herätyksen. Ei tule tapahtumaan... Nuorena ja reippaana (= yläaste- & lukioikäisenä) kävin aamuisin lenkillä ennen kouluun menoa. Joskus myös juoksin kouluun. Tosin silloin olin urheiluvalmennuksessa muutenkin, eli oikeastaan joka päivä muutenkin joutui koulussa käymään suihkussa, kun viikkolukujärjestykseen kuului 6h valmennusta. Ei tarvinnut huolehtia mistään hiuksista ja meikeistä, kun kuitenkin kohta olis taas treenit. En tiedä kuinka musta onkin päässyt näin laiska tulemaan tässä vuosien saatossa :eek:

Tänään sentään salille. Joutuukohan sitä ostamaan kaks salikorttia, jos vie siellä kahden ihmisen tilan....

Joutuukohan sitä ostamaan kaks salikorttia, jos vie siellä kahden ihmisen tilan....

Ei.

Tylsää! Pääsis jo pois. Työmotivaatio ollu koko päivän pakkasen puolella. Maanantain ja tiistain ku oli poikkeuksellisen ahkera niin nyt se kostautuu.

Ou fak. :D

Lomalla on kivaa. Oon nukkunut jo pari viikkoa putkeen sen ~12h per yö.

No nyt tuli henkilökohtainen ennätys. Ostin kaksi pulloa kaljaa, niin kassaneiti kysyi paperit, ja tosiaan tässä maassa on 16 vuotta ikäraja kaljan ostamiselle :lol2: Ensin kysyi hollanniksi, ja arvelin, etten ihan ymmärtänty oikein, niin vaihdoin englanniksi. Lopulta rupesi kassaneitiäkin naurattamaan kun kaivoin EU-ajokortin, ja syntymävuosi olikin vähän enemmän.

Multa kysyttiin viimeksi kaks vuotta sitte (tai puolitoista) paperit, ku ostin alkosta kaks pulloa kaljaa.

^ & ^^
Vitun teinit! :D Multa ei kysytä enää niin usein. Johtunee siitä, että ne tuntee mut jo Alkossa... :jahas:

^ sama. Jääkaapissa ois gold label blackia mutta ei. Laiska kun on niin abc:n kautta....:jahas:
Mullakin ois just tuota Gold Labelia, kun joku nimeltä mainitsematon mika tässä ketjussa joskus kehotti mua ostamaan sitä. :D

Back
Ylös Bottom