Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Captain Jackia heti aamusta. Jotain lievästi sadistista vibaa tuosta lähtee...

Hitto, ku on niin laiska, ettei jaksa keittää aamukahvia eikä töissä saa siedettävää kupposta ikinä. Tummapaahtoisella lähtis niin mukavasti päivä käyntiin...

Nyt on päivän hommat tehty, salilla käyty, vessakin pesty ja vatsa täynnä. Lisäksi olen ollut SadistiPatleetti ja tappanut kymmenkunta banaanikärpästä saaden tästä kiksejä. Hiton salaatit.
Vielä jos ton työpäivän hoitais alta.

Nonni, aamuteetä ja päivä aluilleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täälläki sataa, ei palturia puhuttu! :jahas:

Nyt on päivän hommat tehty, salilla käyty, vessakin pesty ja vatsa täynnä. Lisäksi olen ollut SadistiPatleetti ja tappanut kymmenkunta banaanikärpästä saaden tästä kiksejä. Hiton salaatit.
Vielä jos ton työpäivän hoitais alta.

Sama täällä! Tai mä oon kyl vaan käyny salilla ja syöny. Vuoden päästä sun hartiat ja mun perse rokkaa :D

Sama täällä! Tai mä oon kyl vaan käyny salilla ja syöny. Vuoden päästä sun hartiat ja mun perse rokkaa :D

Perhana mä haluun nähdä tän! Mua ei sit saa jättää pois laskuista!

Kävin kans polttelees rasvoja ja venyttelees. Aamuliikunta rokkaa!

Tjaah, yö unet oli pari kolme tuntia sohvalla pilkkimistä ja pari tuntia sängyssä pötköllään, eikä tietenkään väsytä. Jos olisi joku meno niin salettiin olisi ollut tuskaa nousta mutta näinhähän se menee ainakin mulla. Pitää herätä niin väsyttää, ei menoa aamusta niin ei malta nukkua. Tämän päivän lekurikin on vasta iltapäivällä. Onneksi faija lupasi tarjota safkat ruokiksellaan, happy happy joy joy nam!

Hyvää huomenta! Taas yks päivä muiden joukossa! Tämä on varmasti ihan paras päivä.

Mä oon ihan saamaton vätys, aamuliikunta ajatuksena ois kiva, mutta en mä kykene. En millään.
Viikonloppuisin mä joskus yleisellä salilla käydessä saatoin mennä jumpille ysin hujilla, mutta että arkena.. Eiiiihh.. :D
Oon siis kovasti kateellinen teille jotka sitä viitsii tehä.

Mä oon ihan saamaton vätys, aamuliikunta ajatuksena ois kiva, mutta en mä kykene. En millään.
Viikonloppuisin mä joskus yleisellä salilla käydessä saatoin mennä jumpille ysin hujilla, mutta että arkena.. Eiiiihh.. :D

Sama. Hattua nostan niille, jotka vaikka aamulla neljältä lähtee kirmaileen ulos säällä kuin säällä. Itse käännän kylkee ja manaan täällä :D

Kyllä se onnistuu jos joku piiskaa liikkeelle. :D

Back
Ylös Bottom