Ephemeral
Banned
Noo ei hätä ole tämän näköinen. Toimitusaika oli luvattu että 1-2vrk tilauksesta![]()
Nii emmäkään muuten olis hosunu mut oli perjantai ja halusin sen viikonlopuks :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noo ei hätä ole tämän näköinen. Toimitusaika oli luvattu että 1-2vrk tilauksesta![]()

MPKK. Vaan vaikka puitteet on erinomaiset, ei täällä kyllä ainakaan nyt ensimmäisen lukuvuoden aikana bodykuntoa kehitetä mihinkään suuntaan. Päivät venyy pitkiksi ja ruoka on pitkälti samaa kuin varusmiehillä. :face:
Kaikki joukolla unten maille, hopi hopi. :whip:
Kyllä äiti, kohta.
Kuhan tästä ny joutaa.
! En ole äitisi.
Mitä tekemistä täällä muka on jos mä oon nukkumassa?
Näinhän se pitkälti on. Toisaalta täällä opiskeliojoiden keskuudessä tuntuu löytyvän yllättävänkin paljon kovakuntoista bodaajaa ja kamppailijaa. Kaikkia lajeja myös tuetaan ja esimerkiksi valtakunnallisiin sotilaspenkkikisoihin saa palvelusvapaata. Pari tuntia lisää vuorokauteen ja raejuustoa ruokalaan niin tämä olisi oikea bodymekka.Hehe, PV:ssä bodaus ei ole erityisen korkealle arvostettua. Kannattaisi sinunkin tyytyä hiihtämään, juoksemaan, uimaan ja suunnistamaan.
! En ole äitisi.
Oho sori, etpä olekaan. Tuli vaan jostain lapsuudesta semmonen alitajuinen vastaus :D
No et sä kuitenkaan ole nukkumassa ennen minua niin no problem :D
Oho sori, etpä olekaan. Tuli vaan jostain lapsuudesta semmonen alitajuinen vastaus :D