Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukuin sitte 3h viime yönä. Ajelin jo Poriin ja pitäs 6h koulutus pysytellä mukamas hereilläki tässä heti alkuun... Ei tuu mitään :D

Mitä mitä, joko saitkin nyt sunnuntaiksi sen vierusnukkujan kun ei kerenny nukkumaan ajoissa? ;)

Kävi vähän kierroksilla, ei meinannu saada nukutuksi! Kollegaki tulee vasta 45 min päästä.. Jospa mä sitten joisin kahvia?

Jos sitä viitsisi pitää kevyen viikon tällä viikolla, katotaan iltapäivästä onnistuuko.
Ei kannata mennä ollenkaa.. Jotain muuta aktiviteettia?

^^Kevennetyt viikot ei toimi, kuitenki tulee vedettyä täysillä. :D Parempi olla menemättä kuin himmailla. Tekee muuta liikuntaa sitten vaikkapa.

Kotona. Hitto että oli kiva päivä Lahdessa. Seura oli oikeasti hyvää. Ei tarvinnu kaljaakaa ostaa hermoja varten :thumbs:

Pirun paljon jäi ihmisiä näkemätä joita odotin näkeväni, mutta onneksi nyt edes osa.

Kisat oli siistit, bikiniosuus seisautti veren :D

Aivan, hkujan kanssa yhdessä kateltiin pyllyjä!

Mä taisin saada yhden miehen huolestumaan, kun kerroin illalla miten ihailin koko päivän naisten takalistoja :D

Aivan, hkujan kanssa yhdessä kateltiin pyllyjä!

Mä taisin saada yhden miehen huolestumaan, kun kerroin illalla miten ihailin koko päivän naisten takalistoja :D

Niin sinähän se olit joka "WWHoohouu!!" huutoja päästelit ;)

Ei sillä, mäkin olisin huutanu jos olisin pystyny keskittymään kahteen asiaan yhtaikaa :D

Onko näin? Ollut nyt 7 viikkoa nousujohteista ja kaheksannen viikon pidän aina kevyenä viikkona.

Ei.. Jos voimaan tähtää niin kannattaa tehdä kevyellä viikolla teräviä, nopeita toistoja.. Mutta ne kuormat on niin naurettavat että aina jää tuntuma että no kai sitä nyt sentään vähän enemmän. Ja sillä ajattelumallilla jos menee niin melkeen paree pysyä pois salilta ja tehdä muuta aktiviteettia, uintia vaikka. Ja jaloille jotain hyppyjä.

Bodauksesta mulla ei ole hajuakaan, miten kevyet viikot menee.

Suhteellisen levoton yö. Päätä särkee. Jos tänään ois kuitenki ahkera pien apina ja raivais vähä tätä kamahelvettiä. Isännöitsijälle pitää soittaa. Vakuutusyhtiölle. Operaattorille. Jonku salin vois käydä kokeileen. Ja illaksi töihin. No, josko nyt hetken viel peiton alla ja pohtis tätä vittumaista pallokerää jota toisinaan myös elämäksikin virheellisesti kutsutaan.

Huomenta. Vittumainen työpäivä edessä, kasseissa erittäin kipeä finni joka hieroo reiteen/boxereihin...

Suhteellisen levoton yö. Päätä särkee. Jos tänään ois kuitenki ahkera pien apina ja raivais vähä tätä kamahelvettiä. Isännöitsijälle pitää soittaa. Vakuutusyhtiölle. Operaattorille. Jonku salin vois käydä kokeileen. Ja illaksi töihin. No, josko nyt hetken viel peiton alla ja pohtis tätä vittumaista pallokerää jota toisinaan myös elämäksikin virheellisesti kutsutaan.

No sehän on ihan kivaakin kun on jotain hoidettavaa. Sitten kun kaikki on kauhean asetettu kohdilleen ei oo mitään järkevää tekemistä, muutaku olla alushoususillaan himassa ja kattoo telkkaria :D

Tänään ois myös hieronta! :) Pitkästä aikaa, mahtavaa! Illalla sitten voisikin katella paljulle paikan pöpelikköön ja tilausta menemään jos sen vaikka ens viikolla sais!

Ei, ei vaan käynnisty tämä aamu. Kohta olen saavuttanut internetin viimeisen sivun, eikä silti käynnisty. Ehkä tämä tästä iltapäivää kohden.

^^Kevennetyt viikot ei toimi, kuitenki tulee vedettyä täysillä. :D Parempi olla menemättä kuin himmailla. Tekee muuta liikuntaa sitten vaikkapa.

Sama vika Virtasella.

Plääh, heräsin 6.00 siihen kun frendi riitelee muijansa kanssa puhelimessa. Pyysi kyllä anteeksi ja annanhan minä.

Loppuis jo tää työpäivä niin pääsisin salille bodaileen selkää :puntti:

Sitä on saatu exposta motivaatiota ? :D

EDIT: lisää jäi välistä. eihän siitä koskaa puutetta oo kait ollukkaa

Back
Ylös Bottom