Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sunnuntai masentaa.

Huomenna aamulla se kääntyy aivan taivaalliseksi vitutukseksi.

Aina sama homma saatana.

Mulla alkaa nykyään sunnuntaiaharistus usein jo perjantaina ku pääsee töistä pois. Ikävää. Voiskohan se johtua siitä, ku ei oo yli kuukauteen ollu pöhönäs?

Hitto että oli kiva päivä Lahdessa.

Olis pitäny meikäläisenki säästää suosiolla sunnuntaille messulipun rahat kun oli enemmän voimahommia messulavalla. Pari kertaa kävin eilen, ekalla kerralla oli sen verran porukkaa että piti lähteä tuulettumaan ja tulla parin tunnin päästä takas. Laitto se ihmisten jonottaminen kisoihin melko jumiin pari käytävää

Joo sydämes vähän jyskytti. Ei mulla alapääs mitää tapahdu.. :( ;)
Tyhjää täynnä ylhäältä ja alhaalta, siinä välillä tieten jotain nahantäytettä ;) Paljonko paino?

- - - Updated - - -

Infernaalisen kusihädän jännittävin ongelma on suolikaasujen liiallisen määrän muodostama brutaali paine peräsuolessa jota ei uskalla vapauttaa.
Kummalta puolen peräsuolta tämä paine tuntuu?

Olis pitäny meikäläisenki säästää suosiolla sunnuntaille messulipun rahat kun oli enemmän voimahommia messulavalla. Pari kertaa kävin eilen, ekalla kerralla oli sen verran porukkaa että piti lähteä tuulettumaan ja tulla parin tunnin päästä takas. Laitto se ihmisten jonottaminen kisoihin melko jumiin pari käytävää

Joo totta pari kohtaa jumitti ilkeästi. Jotenki noissa aina näkee sitä porukkaa mitä harvoin muuten näkee. Kova treenimotivaatio tuli! Ens vuonna meen joka tapahtumaan ja koko viikonlopuksi. Sekin potutti että näin yhden treenikaverin jota on pitäny nähdä jo vuosi kisakatsomossa. Enkä menny tietty koputteleen olkapäähän, ajattelin että puhun sit kun kisat ohi niin eiköhän sekin hävinny jossai välissä !

Tyhjää täynnä ylhäältä ja alhaalta, siinä välillä tieten jotain nahantäytettä ;) Paljonko paino?

96 kilon nurkilla se pyörii aamusta iltaan. Ei juuri heittele.

Sunnuntai masentaa.

Huomenna aamulla se kääntyy aivan taivaalliseksi vitutukseksi.

Aina sama homma saatana.

Mulla alkaa nykyään sunnuntaiaharistus usein jo perjantaina ku pääsee töistä pois. Ikävää. Voiskohan se johtua siitä, ku ei oo yli kuukauteen ollu pöhönäs?

Sama täälläkin. Onneksi on pari juttua jotka vielä jaksaa piristää.

Olen melkoinen pahis, mutta älkää kertoko kellekkään. Huh, ihan mukava päivä oli tänään. Mie luulen, että mie nousen tästä suosta vielä. Keskinkertaisuuden suosta.

Niin kaunista. :haart:

Nukkumaan varmaan joutaisi... jos vaikka aamutreeneihin ehtisi paremmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JEEEEE MINNAAAAA, JEEEEE SALLAAAA!!!! Jeeeeee! Vitja että ens vuonna nähään vielä isommilla olkapäillä varutettuna! Jossei muuten niin toppausten kera!

Skyrimiä pitkästä aikaa kunnolla. Saa nähä jääkö tähän vielä yhtä pahasti koukkuun kun parilla ekalla kerralla. Toivottavasti. On meinaan harrastuksista halvimmasta päästä tää pelaaminen..

Back
Ylös Bottom