Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tuntunu kävely yhtää missää kun eilen vähän mättäsi kaloreita (vain 1000 extraa)

Ny vois syödä aamupuuron.

Jos mua tarkoitit niin erehdyit henkilöstä. :D
Hyvin menee, mutta menköön...

Mitäs Ephe?

Onhan sulla tossa tollanen aurinko aina vaan. Örgh

Mitäs tässä, taudin runtelema läskipallo. Örgh2

Meikäläinen lähtee aamulenkille, samalla voisi käydä kaupassa hakemassa kreikkalaista jogurttia ja maitorahkaa.

Ai vitsi, tuolla kyllä paistaa arska aika houkuttelevasti. Taidan minäkin uskaltautua pikkku kävely lenkille:)
Vois hakea samalla noita valion uusia maustettuja jälkkäri rahkoja, ne on ihan huippuja!

Helvetti. Selkä on kyllä ensimmäinen asia joka nikottelee laiskojen elämäntapojen seurauksena. Alaselkään koskee sen verti että melkein tekis mieli lähteä kävelylle. Örgh

Pojan huonetta uuteen uskoon. VähäN ristiriitaista hommaa kun pari kk sitten mietti vielä eroa. No paree vaan kun ei ajattele, etiäpäin kuin mummo hangessa. :hyvä:

EDIT: hymiö unohtu vaikkei kauheasti naurata

^ Elä hetkessä ja nauti siitä täysin rinnuksin :) Täälä on jo vuodenpäivät oltu eroomassa ja vieläkään ei mitään tapahdu..

Joo eipä tuo remontteeraaminen hukkaan menis kuitenkaa, jos pojasta tulis kunnon aikuunen niin hätäkös tässä.

Hetkessä eläminen ei taida passata oikeen mun luonteella, vois joskus koettaa tempaasta.

Ei se taida ihmisenlapsi olla luotu olemaan saman kumppanin kanssa ikäänsä. Ei tarvi kuin ympärille katsoa, niin sen melko selkeästi huomaa. Onhan niitä poikkeuksia, mutta en tiedä mikä pitää yhdessä. Surullista näin romantikon mielestä. Mitä nekin sitten kaipaa, jotka eroa hamuaa... Surullista se on, jos ne jotain riekkumista kaipaa. Tunteiden paloa kait moni. Kuinkahan on lie elokuvateollisuus vaikuttanut haaveisiin ja toiveisiin puolin ja toisin.

Kylläpä päivän ekassa treenissä kiristi rintalihasta niin vietävästi. Toivottavasti päivän loput treenit sujuvat kivuttomasti. Pakko kyllä laittaa tissit vähäks aikaa jäihin. Nyyh.

Tänään mie kyllä herkuttelen!

Lupautu lähtee kuskiks seksimessuille... :D Kai sitä pitää mennä laittaa ittensä siis kuosii!

Onko täällä Tampereella jotkut seksimessut..? Joojoo, alan googlettaa :P

Näin äsken sitten kaupassa sellaisen mukulan, että täytyi oikein pidätellä itseäni etten napannut kirjaimellisesti niskasta kiinni ja kantanut ulos. Se oli joku 6-7 -vuotias jäbä, joka oli äitinsä ja sisarustensa kanssa kassalla. Ihan hirveä adhd-tapaus. Oli koko ajan menossa ja riehui ja veti sen kassan vieressä olevan hyllyn ihan sekaisin. Kaikkeen oli pakko koskea ja heitellä ja sekoittaa. Äiti ei sanonut mitään. Vittu olisi se lapsi-ajokortti kyllä paikallaan. Vasta sen suoritettuaan saa hankkia muksuja.

No, seisoin hiljaa sen takana ja tuijotin sitä. Jossain vaiheessa se "tunsi pistävän katseen niskassaan" ja kääntyi muhun päin. Tuijotin sitä suoraan silmiin täysin pokerinaamalla ja se tuijottaa mua. Sitä kesti varmaan puoli minuuttia, jonka jälkeen jäbä katsoo mua päästä varpaisiin, kääntyi pois ja oli loppuajan kiltisti. Enkä ole edes pelottavan näköinen ja kaiken lisäksi vielä 165 cm tumppi. Mutta näytti siihen tehoavan, kun varmaan mun olemuksesta näki etten oikein tykännyt sen touhuista.

Back
Ylös Bottom