Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on minun suosikki gif. Repeän aina tälle ja olen koko illan odottanut, että olisin saanut käyttää tätä. Pistän sen nyt tähän, kun en jaksa odottaa enää :)

8p10n.gif

Iltaa.

Niin vitun tylsää et terotin ton vitun tylsän kalastuspuukon tuolta kaapin pohjalta, uitin teroituskivee sekotuspullossa mikä oli täynnä vettä. Ja hetkenpäästä ajattelematta join sen veden. Hyi vittu mikä maku :D Ei saatana :lol2: Ei kai tuo terotuskivestä lähtevä paska kovin vaarallista voi olla...

Tarinan opetus, pidä sitä oikeaa juomamukia/lasia ihan naaman edessä ettet erehdy astiasta.

Huomenta ja hyvää lauantaita. :rolleyes:

Ny vasta herää näin lauantaina... Melekosta touhua.

Aattelin kerrankin aloitella ekana tossa Offariketjussa. Mistä tiedät jos olenkin vasta menossa nukkumaan? Ainakin minut tuntien. :D

Ai säki tulit sitä kärkkymään, no sitte ollaan samalla asialla. Aion kyllä olla sua nopeempi.

Hittolainen, tulee olemaan tiukka skaba!

Ehkä, ellen mä nukahda tähän :D Viis tuntia unta, good enough.

Lampaita, mää-mää. :lol2: Miksi ihmeessä et mennyt ajoissa nukkumaan? :D Harhautan sinut täällä ja hyökkään toisaalle.

No wtf... :D Jänniä unia. Naisia, seksiä, juoksukilpailuja ja viritettyjä moottorikelkkoja. :D Jaksoin juossa unessa kuin vettä vain. Olihan siinä muuten kissojakin, jotka yritti raapia jalasta kokoajan. Ei helevetti ja nyt tajusin, että se yks kissa puhu! En muuten pitänyt sitä ollenkaan outona unessa vaikka se puhu pupulle.

Miks pitää lähteä puhelimeen niin innokkaasti? Samalla kun irrotin hiiren kädestä, vedin kuumat kahvit syliin - ainakin penkki sai mukavat aromit.

Back
Ylös Bottom