Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hienoutta että löystin Nestin! Siinä on niin komeaa musiikkia että oksat pois.. Kauniita melodioita Válillakin :)

Kiitos siitä! Toi Whom the Moon a Night Songs on useamman artistin levy ja siinä oli ton Vàlin pari biisiä. Kuuntele toki Spotifystä tuo. Hienoja melodioita monella noista bändeistä siinä levyllä.

Ihme ettei Vilu oo vielä kuollu E-koodeihin kun veti kovan annoksen roiskiksia.

Ihme ettei Vilu oo vielä kuollu E-koodeihin kun veti kovan annoksen roiskiksia.

Nehän vaan varastoituu kehoon ja tappaa silloin kun vähiten odottaa.

Oi mitä muistoja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nehän vaan varastoituu kehoon ja tappaa silloin kun vähiten odottaa.

Hyvä.

Voi vittu mä kävin vähän aikaa sitten keskustelun mun siskon kanssa näistä perkeleen lisäaineista ja ruokailutottumuksista yleensä. Meinas suuttua :lol2:

"Hyvinhän mäkin voin vaikka joulusta asti oon joka päivä käynyt mäkissä, joinain päivinä useammin. Kotona sit valmisruokia ja monesti iltapalaksi jäätelöä sipsin ja suklaan kera." hehe

Hyvä.

Voi vittu mä kävin vähän aikaa sitten keskustelun mun siskon kanssa näistä perkeleen lisäaineista ja ruokailutottumuksista yleensä. Meinas suuttua :lol2:

"Hyvinhän mäkin voin vaikka joulusta asti oon joka päivä käynyt mäkissä, joinain päivinä useammin. Kotona sit valmisruokia ja monesti iltapalaksi jäätelöä sipsin ja suklaan kera." hehe

Kyllä toikin ilo loppuu lyhyeen, katotaan vaan. :( Sun vuoristoratafiilikset viittaa kyllä siihen, että vointisi ei oo parhain mahdollinen, sori.

Siis Roelly Winklaar kävi huoltajansa kanssa mun töissä eli Lidlissä tänää. Osti riisikakkuja ja vaahtokarkkeja + mullisti koko loppu työpäivän !!!

Mitkä vuoristoratafiilikset?

Välillä sua vituttaa kaikki ja välillä oot ihan fiiliksissä. Näin oon tulkinnut pienessä mielessäni, voi toki mennä pieleenkin...

Siis Roelly Winklaar kävi huoltajansa kanssa mun töissä eli Lidlissä tänää. Osti riisikakkuja ja vaahtokarkkeja + mullisti koko loppu työpäivän !!!

:anssi:

(Kateellinen ei suostu uskomaan tuota) Jos tuo mulle ois tapahtunu nii oisin tehny siitä oman topicin roskapostista välittämättä :D

Välillä sua vituttaa kaikki ja välillä oot ihan fiiliksissä. Näin oon tulkinnut pienessä mielessäni, voi toki mennä pieleenkin...

Mua vituttaa monasti ihan aiheesta.. Kuten nyt tää vittumainen flunssa, ja oon myös ollut koko sen ajan mitä oot mun höpötyksiä nähnyt niin erilaisissa pätkätöissä, mikä on melkosen stressaavaa kun elää jatkuvassa köyhyydessä kun työt on niin kortilla ja harrastukset vaatis rahotusta.. Ehkä tästä foorumin välityksellä ei kannata kummosia johtopäätöksiä vetää etenkin kun tänne on niin pieni kynnys aina postata kaiken maailman aivopieruja. Et sä mun työkaverina esimerkiksi olisi huomannut mitään erikoista, kun oon vieraiden ihmisten kesken etenkin sellanen peruskohtelias mölli.

Sinkkuketjun masentelu on sitten asia erikseen ja sekin ihan aiheesta monesti, jos ei oo joku huono läppä menossa.

Kuten oon sanonut, mun mielestä on teeskentelyä jos ei koskaan vituta ja aina on kaikki niin helvetin hyvin mukamas.

Mua vituttaa monasti ihan aiheesta.. Kuten nyt tää vittumainen flunssa, ja oon myös ollut koko sen ajan mitä oot mun höpötyksiä nähnyt niin erilaisissa pätkätöissä, mikä on melkosen stressaavaa kun elää jatkuvassa köyhyydessä kun työt on niin kortilla ja harrastukset vaatis rahotusta.. Ehkä tästä foorumin välityksellä ei kannata kummosia johtopäätöksiä vetää etenkin kun tänne on niin pieni kynnys aina postata kaiken maailman aivopieruja. Et sä mun työkaverina esimerkiksi olisi huomannut mitään erikoista, kun oon vieraiden ihmisten kesken etenkin sellanen peruskohtelias mölli.

Sinkkuketjun masentelu on sitten asia erikseen ja sekin ihan aiheesta monesti, jos ei oo joku huono läppä menossa.

Kuten oon sanonut, mun mielestä on teeskentelyä jos ei koskaan vituta ja aina on kaikki niin helvetin hyvin mukamas.

Jep, vaikiaahan se on muka yrittää tulkita täällä mitään, ku ne tulkinnat voi mennä niin pieleen, kun ei tiedä kaikkia taustoja. Jokainen näkee mitä haluaa nähdä. Samat kirjainrivistöt voivat näyttää vaikka mitä eri tuntemuksia taustalla.

Jep, vaikiaahan se on muka yrittää tulkita täällä mitään, ku ne tulkinnat voi mennä niin pieleen, kun ei tiedä kaikkia taustoja. Jokainen näkee mitä haluaa nähdä.

Niin. Noh, mä oon koittanut tässä vierottautua pakkikselta jo hyvän aikaa ajatuksen tasolla, niin ehkä kun se onnistuu ihan käytännössäkin niin ei tarvi kauhistella mun äärimmäisen huonoja elämäntapojani :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voiko vituttaa, jos on hervoton kyrpä otsassa? Ku eikö ne vähän niinku kumoa toisensa?

Ihan virkistävää huomata, ett muaki voi vituttaa ja vielä näin paljon. Ei elämä ookaan pelkkää hattaraa, vaikka niin luulin.

Back
Ylös Bottom