Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäskö mun loukkaantua, ku mulle annettiin kaupassa jotain Lasten Päivien kuponkeja? Siis näytänkö mää tuulipuku päällä, salikassi selässä joltain perheenäidiltä? :jahas:

Eikun sä näytät kääpiöltä.

Ja olipas se kyytiä. Lämmintä vaan +13 mutta muuten aika muikeaa.

Kirjoittanut viimeiset neljä tuntia opinnäytetyötä. Tuloksena kaksi RIVIÄ tekstiä. Kohta tulee itku.
:worship: älä masennu, kyä se flow sieltä tulee. Ja tärkeintä _EI_ ole määrä vaan laatu.

Pitäskö mun loukkaantua, ku mulle annettiin kaupassa jotain Lasten Päivien kuponkeja? Siis näytänkö mää tuulipuku päällä, salikassi selässä joltain perheenäidiltä? :jahas:
No entäs mun kö menin avaamaan ovea ja joku imurikauppias kysyy "Onko äiti tai isä kotona?" :wtf:

Eka punttitreeni 4 viikkoon, ja oli aivan mahtava treeni. Punttisalikin oli aika yllätys, koska ei sieltä käytännössä puuttunut mitään laitetta, mitä tarvitsisin. Vaikeinta vain oli, kun olen treenannut 4 vuotta salilla, jossa ei käy kuin pääosin miehiä, ja nyt tuolla oli noita timmejä tirppoja, niin häiritsivät ikävästi treenaamista. Kaippa niihinkin tottuu taas jossain välissä.

Seuraavaksi pitäisi selvittää, mitä koulun brassijujutsu-porukka vaatii liittymiseen.

Eka punttitreeni 4 viikkoon, ja oli aivan mahtava treeni. Punttisalikin oli aika yllätys, koska ei sieltä käytännössä puuttunut mitään laitetta, mitä tarvitsisin. Vaikeinta vain oli, kun olen treenannut 4 vuotta salilla, jossa ei käy kuin pääosin miehiä, ja nyt tuolla oli noita timmejä tirppoja, niin häiritsivät ikävästi treenaamista. Kaippa niihinkin tottuu taas jossain välissä.

Seuraavaksi pitäisi selvittää, mitä koulun brassijujutsu-porukka vaatii liittymiseen.

Ei naisiin totu koskaan.

Olin aamulla iloinen kun kurkkukipu oli lähtenyt, mutta tilalle olikin tullut vuotava nenä ja yskä. Taisipa tulla täysin vapaaviikko salista, puolikuntoisena tehty treeni menee aivan hukkaan. Tämä päivä mennyt levätessä ja vitamiineja syödessä.

Ei naisiin totu koskaan.

Ei saakeli. No sitten hankin salille tällaiset:
blinders.webp

Mitä hittoa, sähän alat jo valmistautua kisoihin selvästi..

enkä usko muuta.

Höpö höpö. Yritin tota tanssihommaa herätellä jo pari vuotta sitten ja se oli vielä liian haastavaa. Nyt ei meinannu ees tulla itku kun lähettiin niin alkeista. Mä oon kova ollu aina tanssimaan, en vaan taho mukautua mihinkään sääntöihin. Tykkään ihan hitosti tästä uudesta elämästä, saan maustaa sitä sillä mitä itse haluan :D Seuraavaksi purjelautailuun..
Äsken tais tulla kesän pisin pyöräilykin kun edestakaisin tuli ainakin 23 km. Eikä se venyttely ollukkaan helpoin! ..pikkasen päässy jäykistymään...

Oiskohan se kinkkuroiskiksen aika. Kuola valuen koko päivän odottanut tätä hetkeä.

Varmaan menee kaksi tonttua rikki Pakkis-viesteissäni tänään. Ephe varmaan auttaa mua tavoitteessa? :D

Oiskohan se kinkkuroiskiksen aika. Kuola valuen koko päivän odottanut tätä hetkeä.

En edes muista milloin olen sellaiseen kajonnut viimeksi, muistan hämärästi vain sen pahvisen tuntemuksen kitalaessa...

Back
Ylös Bottom