Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta 10h työpäivä taputeltu :dance2: sitte pääseeki testaamaa hotellin salin ja jos ehtii ni viä uimaanki :) Odotan nukkumatin saapuvan tänään aikaseen, kun oon herännytki jo neljän aikaan.. :D

Mun vanhemmat. Hyvin nuo tuntuu vielä yhdessä porskuttavan lähemmäs kuuskymppisinä. Suht täyspäisiäkin molemmat.
Mun äiti oli 18-vuotias naimisiin mennessään. Hyvinhän nuo tulee edelleen toimeen päälle 40 vuodenkin jälkeen.

Ehkä ennen vanhaan porukka oli tuossa iässä vähän järkevämpää kuin nykyään. Tai jossain määrin ainakin vastuullisemmiksi opetettuja.

Kohti liikunnan riemuja, uujea.

Ephellä on PMS taas.

Tänää alko dieetti ja on muuten aivan hanurista kun on koko ajan nälkä... Ja Miehen Puolikkaat alkaa tänään :haart:

Kumpi päivä?

Sunnuntaina ainakin varmuudella. Lauantaina ajattelin duunailla pojan huonetta kuntoon, tosin kutkuttais se silloinki lähteä.

Nyt multa meni mun monitori/hdtv yhdistelmäki pojalle.. mutta tää on suunniteltu veto, saan sitte ostaa itelle uuden.. :D

EDIT: Niin ja naimisiinmenosta. Ei muutaku menette vihille vaan ja joustatte äärettömyyksiin niin voitte hyvin olla naimisissa loppuikänne, ei se silti sitä takaa että se kivaa on :D

Back
Ylös Bottom