Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäkin, hihi. :lol2:

HOOOHOHOHOHOHOOHOHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAH!!! böhähähähäähähähähähä :lol2: :lol2:

58d19469_the_rock_clap_clap_gif.gif

Älää olko niin ilosia! Tekee pahaa tommone ylenmääräinen posetiivisuus.

Jaksaiskohan sitä töllötellä below average Bondin kohta töllöstä? Sohvalla on yllättävän mukava röhnöttää. Muistu mieleen kun tossa viime viikolla pari kertaa taisin röhnötellä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Herr Lämpöhakuinen. Of course bon journo hilipatipippan nii vittupillu

Kappas, paras Bond tulee kohta telkkarista. Katsoin sen kyllä HD:na vasta vähän aikaa sitten, mutta pyöriköön taustalla. Mahtava leffa.

James Bond -leffat on ehdottomia suosikkeja. :haart: Oon oikea Bond-tyttö! :D

Octopussy on helvetikseen parempi kun tollanen keskiverto toimintapläjäys.

James Bond -leffat on ehdottomia suosikkeja. :haart: Oon oikea Bond-tyttö! :D

Ja minä olen yhtä charmantti kuin Conneryn Bond. Jos joudut pulaan niin tulen pelastamaan.

Octopussy on helvetikseen parempi kun tollanen keskiverto toimintapläjäys.

Sinulta tulee niin paskoja mielipiteitä niin tiheään tahtiin, että olet nyt mielipide kiellossa koko loppuillan. TURPA KIINNI!

Sinulta tulee niin paskoja mielipiteitä niin tiheään tahtiin, että olet nyt mielipide kiellossa koko loppuillan. TURPA KIINNI!

Höpöhöpö. Sä et vaan ymmärrä vanhan ja hyvän päälle ku oot tollanen savolaisjuppi!

Ensin ei pitäny olla tälle viikolle mitään ohjelmaa. Nyt oonkin torstai-iltaan asti ylibuukattu. Päivät neljän ipanan vahtina ja illat respassa. Joo-o.

Back
Ylös Bottom