Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku vois kaivaa ton jostaki tänne esille :D

1022721623.gif

Daiina metsästämässä sitä hämähäkkiä yöllä

Esim. teude kommentoi silloin osuvasti giffillä. :D Muuten en kaivelemalla löytänyt tästä loputtomasta suosta sitä kyseistä kertomusta...

Tairan mennä lahteen molempina päivinä ens vkonloppuna. Jossei ny innostu bodauksesta itte tai noi muut niin sit juodaan palkkaria hiilarin kans loppuvuos!

Huh! Oli se ilmeisesti päässyt takaisin ulos koska ei lampustakaan löytyny. Paska homma vaan etten saa lampun "kupua" enään paikoilleen - keskellä pelkkä hehkulamppu. :D

Edit. Pääsee yön nukkumaan rauhassa..

Huh! Oli se ilmeisesti päässyt takaisin ulos koska ei lampustakaan löytyny. Paska homma vaan etten saa lampun "kupua" enään paikoilleen - keskellä pelkkä hehkulamppu. :D

Edit. Pääsee yön nukkumaan rauhassa..

Olen 100% varma ettei se ole ulos löytänyt. Se on jossain.. missä vähiten sitä odotat.. Tämä on fakta.

Turha pelotella! Se on ulkona, piste.

Siellä se on kämpässä, pimeässä nurkassa katsomassa sinua.

508200.webp

En ihmettelis vaikka Daiinan kohtalo ois joku yö...
6a00d83451a4dc69e20120a67db415970c-500wi.webp

:jahas: Kiitti vaan! Onneksi se on todennäköisesti vaanimassa jotain toista uhria siellä vanhassa kämpässä. Ei ainakaan muuttokuormassa vastaan tullut...

En ihmettelis vaikka Daiinan kohtalo ois joku yö...
katso liitettä 86798

Tuo oiskin ihana kohtalo! :D

Huomenna pitäisi mennä ensimmäiselle viralliselle luennolle. Osaakohan sitä enää edes nukkua luennolla, kun sitä on viimeeksi harrastanut joskus toukokuun alussa.

Eipäs kulu, vaan aivan liian hitaasti. Kuluakseen sitten taas aivan liian nopeasti, kun hetki koittaa.

Niinpä.. Vielä monta tuntia ennen kuin pääsee töihin ja sitten se työpäivä hujahtaakin vauhilla :(

Ihan hyvää huumoria, vähän ku repis töpselit irti kun toinen on hengityskoneessa :D

No nii-in. :lol2: Luulen, että enemmän vahinkoa se sais muille aikaan ku äkkiä sille tulisi lentomatka pois mun taskusta...

No nii-in. :lol2: Luulen, että enemmän vahinkoa se sais muille aikaan ku äkkiä sille tulisi lentomatka pois mun taskusta...
Mulla on sama korkeiden paikkojen kans, tappaisin itteni ja muut jos mut vietäis johonki tollaseen paikkaan. Hyi helvata.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Älä huijaa itseäsi. Et sinä uskaltaisia koskea sellaiseen karvaiseen ja isot - myrkkyä tihkuvat hampaat omaavaan kahdeksan silmäiseen kissoja metsästävään karnivooriin.

Back
Ylös Bottom