Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten ärsyttävä tuo tapa jolla vastaat aikasempaan postaukseen :D Mieti kun joku lukee näitä järjestyksessä eteenpäin, niin sinä spoilaat.

Heh. Niin saattaa olla. Mutta ei viitsi liikaa spämmätäkkään. Molempi paha. Vähän efforttia joutuu tekeen, että löytää vastaukset...

Huomenna kiusaamaan Daisukkeita. Hehe

Vai että sellaista touhua! Tsemppiä. :D

Voi taas kiskoa valkotakin päälleen ja vahtia hyvännäkösiä vosuja työn lomassa.

ÄÄÄÄÄH :wall:

Aika kuluu aivan liian nopeesti!

Nimenomaan. Aamun tunnelmia:
monday.webp

Jätkä vaihtaa työpaikkaa useammin ku Daiina käy salilla. :wtf:

Stalkkeri ollu taas vauhdissa kun tietää salilla käyntien määrän! :D ;)

Jätkä vaihtaa työpaikkaa useammin ku Daiina käy salilla. :wtf:

Sanoppa muuta. Elämä on töiden kannalta erittäin epävakaata paskaa tällä hetkellä. Onneksi mä olen niin helvetin hyvä että aina kun jossain työpaikassa on hiljaista niin jokin vanha paikka hamuaa aarteensa takasin. Toisaalta liikuttavaa olla näin mahtava ihmisenä.

Tämä sopii tunteeseen tänään salilla.. Ei siellä kehtaa enää käydäkkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyi helvetti. Paljon huonompia nukkumaanmenoasetelmia en äkkiä keksi kun tuon. :urjo:

Entä se mun hämähäkkiepisodi! Se ei ollut myöskään mieluisaa hyville yöunille. :jahas:

?? :confused: Kerro mullekki! Oot jättänyt mut jonkun episodin ulkopuolelle. So unnice of you. Hmpfffft

Kaiveles muistinystyröitäsi. Oon mä siitä silloin kailottanut täällä. :D Se liittyi siihen hämikseen jota ei saanu napattua ja se vaani päivä-viikkotolkulla mun kämpässä.

Back
Ylös Bottom