Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku avulias datamonnimonsteri vois opettaa mulle ton lainaamisen aka vippaamisen eli quottaamisen korkeamman oppimäärän, ni ei tarvis aina uutta postia paketoida ja postittaa ja foorumia spämmätä.

"Vastaa lainaten"
Ja sitten kun useamman haluat lainata, niin toisesta postista kanssa "vastaa lainaten", kopiot sieltä tekstin ja pasteat sen omaan viestiisi.

Ihan hyvä saldo. :D Vieläkö maistuisi? :lol2:

Esimerkiksi näin. Ephelle esimerkkinä.

Joku avulias datamonnimonsteri vois opettaa mulle ton lainaamisen aka vippaamisen eli quottaamisen korkeamman oppimäärän, ni ei tarvis aina uutta postia paketoida ja postittaa ja foorumia spämmätä.

Multilainaa, eli ekan viestin nappaat "Vastaa lainaten" ja painat "Multi-lainaa". Sit seuraavat kohteet, jotka haluat myös quotata painat vaan Multi-lainaa-kohtaa niin se nappaa ne mukaan. Lopuksi sulla on useampia quoteja. Tai sit toimit kopioi ja liitä -periaatteella. :)

Kyllä mutten jaksa lähtee siwaan :lol2:

Mulla menisi vuosia tuohon määrään pizzoja syömiseen näin normisti. :lol2:

Kyl mä osaan tämmöttii multilainaa, mut en enää tähän postiin osaa myöhemmin lisätä lainauksia Daiinalle ominaiseen tapaan. Örgh

Tänki vaan kopsasin ja editoin omaan postiini. Yksinkertaista kun osaa. ;)

"Vastaa lainaten"
Ja sitten kun useamman haluat lainata, niin toisesta postista kanssa "vastaa lainaten", kopiot sieltä tekstin ja pasteat sen omaan viestiisi.

Esimerkiksi näin. Ephelle esimerkkinä.

Multilainaa, eli ekan viestin nappaat "Vastaa lainaten" ja painat "Multi-lainaa". Sit seuraavat kohteet, jotka haluat myös quotata painat vaan Multi-lainaa-kohtaa niin se nappaa ne mukaan. Lopuksi sulla on useampia quoteja. Tai sit toimit kopio ja liitä -periaatteella. :)

Kyl mä osaan tämmöttii multilainaa, mut en enää tähän postiin osaa myöhemmin lisätä lainauksia Daiinalle ominaiseen tapaan. Örgh

vastaa lainaten, leikkaa, muokkaa vanhaa postia, liitä?

Huono selitysyritys

hmm..

epic win

No selittäkääs sit datamonsterit samalla seki että miks näitä:

- - - Updated - - -

tulee aina toisten teksteihin ja sit ton viivan molemmin puolin on sama teksti?

Jaksaiskohan sitä hakea suklaata ja sipsiä vai ei? Oon syönyt tosi kehnosti, kun koko päivän aikana vain pari ruisleipää niin jotain tollasta kunnollistakin varmaan pitäis saada.

Ei vaan jaksais liikkua :zzzz:

Back
Ylös Bottom