Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Hahah, noilla on ihan osuvia sanastoja biiseissä. :D Kävin just uimassa ja silti himottais lähteä tunnin parin päästä salille!

Sunnuntai on hyvä päivä! Aikaa kunnolla keskittyä ja salilla on tavallista tyhjempää. Maanantaina saa sitten lepäillä duunipäivän jälkeen. :)

Sunnuntai on hyvä päivä kuunnella melankolista musiikkia ja kyllästyä elämään.

No voi voi. Mutta menen Judiksen syömäkouluun. Ensimmäisenä haluan joko jotain pekoniin käärittyä pullaa tai sitten Snickers-salaattia. Voinokareella maustettua Fanipalaa en uskalla kokeilla. Vielä.

Voi olla hieman liian kova koulu sinulle. Siellä ei nimittäin jätetä muruakaan lautaselle.

Sunnuntai on hyvä päivä kuunnella melankolista musiikkia ja kyllästyä elämään.

Setä puhuu asiaa. Koskahan sitä olis seuraavan kerran kivaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mä haluun olla yhtä sekasin kun toi :D Iloisesti sekaisin, kirjaimellisesti. Muusikot on kyllä niin erikseen muista tallaajista :D

Leiffi on ihku! Sanoi joskus jossain..niin siinä Tastulan haastattelussa, että "Elämässä pitää olla mantua.". En mä muista miten se sen mannun selitti, jokainen päätelköön itse=).
Mun mantu on nyt se, että on helkutin tylsää. Kroppa on jo väsytetty treenillä, mutta mieli ei jaksa tuijottaa töllöä/surffailla netissä. Voisin ihan kokeilla kirjaa Henkilökemia.

Ihan loistavaa settii ja video on tosi cool!

Omenat on helvetin hyviä. Söin varmaa jonku 15-20 omppua.

stomach-bacteria.webp

Ei hitto, laskujen mukaan oon syöny tänäviikonloppuna 16,5 pizzaa :eek: Osa oli roiskeläppiä, osa oli pakastelättyjä ja osa oli karvakäsien tekemiä...

Ei hitto, laskujen mukaan oon syöny tänäviikonloppuna 16,5 pizzaa :eek: Osa oli roiskeläppiä, osa oli pakastelättyjä ja osa oli karvakäsien tekemiä...

Ihan hyvä saldo. :D Vieläkö maistuisi? :lol2:

Joku avulias datamonnimonsteri vois opettaa mulle ton lainaamisen aka vippaamisen eli quottaamisen korkeamman oppimäärän, ni ei tarvis aina uutta postia paketoida ja postittaa ja foorumia spämmätä.

Back
Ylös Bottom