Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina kun puhuu moottorikelkan omistajan kans, niin se valittaa että jotain meni rikki/on menossa rikki/jotain meni TAAS rikki. Muuten kai ne on ihan kivoja pelejä.

Noin se suunnilleen menee:lol2:

Bonusvideo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väiskihän siinä on viisikielinen kopelossa. Mitä erikoista siinä on kerran suomipoikia ollaan?

No siinä kuvassa ei oo mitään syötävää.

Tuppaa väsyttämään, mutta sen siitä saa, kun pitää hauskaa. :dance:

Miksihän mulla on viis mukia + limsatuoppi tietokonepöydällä...

Päivää.

Jos sitä suosiolla vaan nukkuis ja söis tänpäivän ja kattelis elokuvia ja pasilaa.

Vähän on kurkku arka. Täytyiskö koittaa kurlata votkalla?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muuttomiesten käytös oli kyllä mun mielestä aivan ehtaa vantaalaista:lol2: (siis ei kaikkien, tarkoitan näitä kolmea sovinistisikaa)

Mä kävin niiden kans illalla vielä syömäs ja päädyin sen yhden Mersun alle. Siat katto vieressä ku nainen makaa auton alla fiksaamassa :D

Onko ironista jos aika isokokoinen nainen sanoo 15 cm:n korkokenkiä sovittaessaan, että "ainakin kokoa tulee lisää"? :D Kenkäkaupassa bongattua...

Ei oo kahvin keittokaan ollu kyllä koskaan näin vaikeeta. Pari tuntia tässä jo tullu asiaa suunnittelutasolla pyöriteltyä. "Vähän" jumittaa, monttu ammollaan auki kokoajan... Mutta jospa nyt keittäis.

Olipas kiva herata aikaisin. Olen ehtinyt jo kayda lenkilla, lounastaa, meikata, pesta pyykkia... En olisi kylla herannyt niin aikaisin ellei tyokaveri olisi kannipaissaan soittanut klo 10 aamulla vain kysyakseen etta miten pitka olen. Miettivat kuulemma porukalla tata asiaa ja siihen piti toki saada selvyys. Huoh.

- - - Updated - - -

Olipas kiva herata aikaisin. Olen ehtinyt jo kayda lenkilla, lounastaa, meikata, pesta pyykkia... En olisi kylla herannyt niin aikaisin ellei tyokaveri olisi kannipaissaan soittanut klo 10 aamulla vain kysyakseen etta miten pitka olen. Miettivat kuulemma porukalla tata asiaa ja siihen piti toki saada selvyys. Huoh.

Kaksi pihakoivua nurin, nyt on sunnuntain urakka siivota jäljet, pätkiä pölkyt ja hakata ne klapeiksi. Työvaiheena se kaataminen on kaikkein mieluisinta, sitä voisi tehdä enemmänkin. Mutta tuo jälkien siivous vie aikaa.

Eipä tipu enää lehtiä!

- - - Updated - - -

Mita mita mita? Mita sina sanoa? Ootko jossain ulkomailla kun ei ääätä löydy? :D

"Aamu" venyny hieman kyllä nyt. :D Jospa nyt sais vihdoin puhtia, että perse ylös ja ulos. ->

Menny pirteissä tunnelmissa tämä sunnuntai kun katsellut tsunamipätkiä thaikuista ja japanista. Hyi helvetti.

Mita mita mita? Mita sina sanoa? Ootko jossain ulkomailla kun ei ääätä löydy? :D

Just talla hetkella oon Suomessa mut parin paivan paasta taas ulkomailla missa asunkin ja sen takia on helpompi pitaa nappis englanninkielisena. Vaihdoin sen joskus suomalaiseksi mutta siina menivat kaikki merkit jne. hukkaan ja ihan ihme paikkoihin.

Jos sita lahtis vaikka shoppailemaan... Rahaa on ku roskaa ni mikas siina tuhlatessa.

Back
Ylös Bottom