Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs teit sen jälkeen kun älysit, että se on kuollut? Ajoit päältä lopettaaksesi kitumisen vai soitit apua? Vai toimitko niinkuin normaali Suomalainen ja oletat, että joku on jo soittanut apua?

No itseasiassa mä älysin siitä että se on kuollut ja että joku on jo soittanut apua että se oli ruumispussissa, sen mopo rusinana vieressä ja kypärä keskellä ajorataa bussin edessä, niin että elossaolon mahdollisuudet oli tosi pienet tavallaan. Siinä oli ambulanssi paikalla ja poliisi tulossa kovaa vauhtia seuraavassa mutkassa.

Minä näin pari viikkoa sitten, miten joku nainen oli jäänyt auton alle Hotelli Vantaan edessä. Se makasi siinä maassa vielä ja poliiseja oli ympärillä elvyttämässä tms. sitä naista. Sen lisäksi oli aika kamalaa, kun joku mies itki ja huusi hysteerisenä siinä vieressä ja poliisit koetti rauhoitella sitä.

Olen joskus fantasioinut, että näkisin jonkun rakastuneen nuoren parin kävelemässä kadun yli ja he eivät huomaisi autoa joka ajaa heitä kohti. Minä juoksisin kadulle ja tönäisisin pariskunnan pois tieltä ja jäisin auton alle ja kuolisin.

Olen joskus fantasioinut, että näkisin jonkun rakastuneen nuoren parin kävelemässä kadun yli ja he eivät huomaisi autoa joka ajaa heitä kohti. Minä juoksisin kadulle ja tönäisisin pariskunnan pois tieltä ja jäisin auton alle ja kuolisin.

Sulla on kyllä omituisimmat jutut tällä palstalla.

Duubsteppiä.. Käyttääkö Daiina spotifyta/keräätkö juutupeen soittolistaa/mitään muuta? Floodaa johonkin ne!

E: Pystyykö aloittamaan uutta alkua, jos vaikka haluaa säästää vanhat tavarat? Ei nuista saa omia pois kuitenkaan :D

Eihän niistä rahan takia hankkiudutakkaan eroon. Voihan sitä aloittaa, mutta tässä tapauksessa oli kyse nimenomaan alottaa uudestaan ilman tavaroita. :)

Hyvä tämä coveri, tykkään. Biisi on muutenki mukavainen. Josko sitä siivet lykkäis uuniin, syöpöttelis ja kävis unten maille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa tänää haettua postista protein90 puteli. Maku on pistaasi ja eipä oo mitää häävin makusta :D Koostumus on kyllä hyvä. Mutta piti ottaa hasselpähkinä tai pistaasi, koska niissä oli selvästi enemmän protskua ja vähemmän hiilaria, ku 2 muussa makuvaihtoehdossa. Enpä mä jaksa liikaa purnata noista mauista, koska eihän noita makujen takia juodakaan.

Näitkö sä sen kuolleen kevaripojan joka oli suistunu rekan eteen vai sen toisen? Kova paikka varmasti kuitenkin ollut...

RIP.

Tää oli tainnut törmätä bussiin, ja musta se pyörä näytti ehkä 600 cm3 kokoiselta mut ei kuitenkaan sellaiselta jossa on ihan katupyörän maskit, mutta oli kyllä niin kehnossa kunnossa että vaikea sanoa mikä se oli.

- - - Updated - - -

Hyvä tämä coveri, tykkään. Biisi on muutenki mukavainen. Josko sitä siivet lykkäis uuniin, syöpöttelis ja kävis unten maille.

Hei Kairanen, mulla on sulle se toppi:)

Hei Kairanen, mulla on sulle se toppi:)

Hei vaahtokarkkinen, mää tykkään susta aika paljon just nyt! :D

Tuossa keväällä Fortumin ständimyyjä roikku lahkeessa jossain päin Helsinkiä ja lopulta piti niin hyvät puheet että päädyin siirtymään Fortumin sähköasiakkaaksi. Tänään tuli eka lasku kolmelta kuukaudelta. 12 euroa. Mulla ois nyt vaan yks kysymys. Miksei joku Fortumin häiskä oo voinu roikkuu mun lahkees vähä aiemmin?! Oisin säästäny varmaan satasia jo pelkästään vuoden sisällä...

Hei vaahtokarkkinen, mää tykkään susta aika paljon just nyt! :D

Tuossa keväällä Fortumin ständimyyjä roikku lahkeessa jossain päin Helsinkiä ja lopulta piti niin hyvät puheet että päädyin siirtymään Fortumin sähköasiakkaaksi. Tänään tuli eka lasku kolmelta kuukaudelta. 12 euroa. Mulla ois nyt vaan yks kysymys. Miksei joku Fortumin häiskä oo voinu roikkuu mun lahkees vähä aiemmin?! Oisin säästäny varmaan satasia jo pelkästään vuoden sisällä...

No se on kyllä kiva että joku tykkää:)

Mä voisin ottaa ton saman sähkölaskun..:jahas:

Enää puolisen tuntia, ni pääsee yökyöpelien viestiketjuun.
Huomenna on kurssista vapaa päivä, joten veikkaan että ihan lähitunteina ei nukkumaan mennä.

No se on kyllä kiva että joku tykkää:)

Mä voisin ottaa ton saman sähkölaskun..:jahas:

No joo, melkein tekis mieli soittaa JEnergialle ja kysyä, että anteeks mitä vittua?! Antakaa minulle minun kaikki rahat takaisin! :D

Wingsit ois uunissa, sekottelin jo valkosipaledipin niille. Yö-Kairan pikkueväät samalla kun katselee rästiin jääneet Suurimmat Pudottajat.

Tänään tuli eka lasku kolmelta kuukaudelta. 12 euroa. Mulla ois nyt vaan yks kysymys. Miksei joku Fortumin häiskä oo voinu roikkuu mun lahkees vähä aiemmin?! Oisin säästäny varmaan satasia jo pelkästään vuoden sisällä...

6kk kokeiluaika, jonka jälkeen muuttuu määräaikaiseksi ja ensimmäinen kk jollain siirtomaksuilla? Siitä eteenpäin sitten "edullista sähköä"? :)

Back
Ylös Bottom