Nyt vittu oikeasti. Rohkenin menemään katsomaan myös tuon blogin, kadun sitä päätöstä nyt suuresti.
On muuten hieman itsekäs ja ylimielinen nainen.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vittu oikeasti. Rohkenin menemään katsomaan myös tuon blogin, kadun sitä päätöstä nyt suuresti.
Minulla ei ole mitään sellaista tavaraa jota oikeasti kaipaisin. Jos tulisin illalla kotiin ja koko talo olisi palanut, niin en itkisi minkään perään.
Ei muuta kuin lisää tällaisia iltoja, niin ammun kohta itseäni päähän - Joskohan sitä lääkäriin seuraavaksi..
Huh ku tekis mieli. Eikä ees pinppalooraa tai alkoholia. Ja unille pitäis mennä. Mut ei auta nyt tähän hätään. Pakko kai se on silti. Onneks väsyttääki jo... Hyvää yötä fiktiiviset internetpersoonat. Mitä tekisinkään taas huomenna tauoilla ilman elämäänne :haart:
Onko fiktiivisen vastakohta faktiivinen?
Mä luulin ettei sulla ole huonoja hetkiä olemassakaan..
Sehän tässä onkin kun kaiken pitäis olla kaikki kunnossa mut silti fiilikset menee välillä niin maihin, että.. :jahas: Jos nyt labroissa kävis ensiksi ja tsekattais muutamat arvot testojen ja kilppareiden lisäksi ja katotaan löytyykö mitään. Melkein toivois että löytyisi ja sais sit jonkun vastauksen & ratkaisun noihin..
Itkisit!! Sun megan fox kokoelma?
Joo olishan se hyvä tietää. Itellä ainaki meni fiilikset heti, ihan pikkujutustakin. Vaikka jokin pikkusen isompi lasku niin oli alamäissä koko saakelin illan. Huolestutti aivan naurettavat asiat vaikka sairasloma töistä niin pelotti että saa monoa heti. Kaikkea jännää. Kunha nyt olis kunnon lekuri eikä mikää puoskari joka seuraa liikaa viitearvoja eikä katso oireita.
Duubsteppiä.. Käyttääkö Daiina spotifyta/keräätkö juutupeen soittolistaa/mitään muuta? Floodaa johonkin ne![video]video
Duubsteppiä.. Käyttääkö Daiina spotifyta/keräätkö juutupeen soittolistaa/mitään muuta? Floodaa johonkin ne!

E: Pystyykö aloittamaan uutta alkua, jos vaikka haluaa säästää vanhat tavarat? Ei nuista saa omia pois kuitenkaan :D
Laitappa johonkin niin saa poimia sitten parhaat. Tubea tulee käytettä vain jos spotifyssa ei ole biisiä. Tube ja gmail on mulla yhdistettynä, niin ei huku tunnaritJuutuubaa käytän, kaikki hyvät löydökset ei tosin pysy tallessa siellä ku sattuu aina välillä tunnukset kirjautuun ulos, enkä hätiin muista salasanaa sinne. :D Voisinhan mä soittolistan tekaista tässä kun ehdin.![]()

Tänään menehtynyt jo kaksi motoristia :( Ja ei se ole häävi olla kolaripaikalla ei..Näin sit kesän ensimmäisen kuolleen motoristin ykköstiellä. Melkein oksensin. Ei ollut poliisit edes vielä paikalla.
Näin sit kesän ensimmäisen kuolleen motoristin ykköstiellä. Melkein oksensin. Ei ollut poliisit edes vielä paikalla.