Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi kaikki. Olen päättänyt parantaa tapani. Mua saa kutsu Stupid Flandersiksi tai Ned Starkiksi. Ihan sama.

Mulla tuli kakka tänään ennen kouluunlähtöä, kupponen kahvia aamuisin varmistaa sen.

Mulla tuli kakka tänään ennen kouluunlähtöä, kupponen kahvia aamuisin varmistaa sen.

Itse join kaksi kuppia aamiaisen yhteydessä, mutta en saanut toivottua vaikutusta.

Tovi sitten kumminkin sain suolistoni tyhjennettyä. Tunti todella mahtavalle, ja nyt olo on kevyt.

Eilen en käynyt kakalla ollenkaan joten tiesin että aamusta tulee todella kiva kun saa kuunnella avonaisesta ovesta Huomenta Suomea ja tyhjentää samalla suoltaan.

Koitas nyt vähän parantaa priorisointias. Meikällä tässä on Pakkiksen selaaminen mennyt jo viimeiset 30min ruuanlaiton edelle, ja sekin ihan vahingossa.

Niin, on tässä "joutunut" riorisoimaan monennäköstä. Jotenkin nää työpäivät ovat alkaneet sisältää niin paljon jo töitä, siis mitä?! :D Töiden jälkeen sitten reeniä ja kaikenmaaliman muuta humputusta, niin ettei tule luovittua enää hirmusesti koneella. Eiköhän tää tästä syksyn mittaan taas tasaannu kun alkaa satamaan kaikennäköstä taivaalta ja ulkotiloissa oleskelu ei niin hirmusesti nappaa.

Mutta muista ny hyvä miäs syyä! http://www.youtube.com/watch?v=Tq4AW7wjiwE

Eilen en käynyt kakalla ollenkaan joten tiesin että aamusta tulee todella kiva kun saa kuunnella avonaisesta ovesta Huomenta Suomea ja tyhjentää samalla suoltaan.

Tuliko löysää kakkaa? Itsellä jos on päivän kakkaamatta, niin sinne muodostuu semmonen tulppa, ja sen taakse alkaa pakkautua löysähköä ulostetta eli ns. ripulia.

Oli kyllä löysää mutta ei onneksi ripulia... Sanoisinko että koostumus oli vettyneen savimainen? Olisi sopinut hyvin sormiväreiksi.

Hurjia semmoset päivät, että ei käy kakalla ollenkaan. Ei ole ollut ikuisuuteen kyllä semmosta.

Sais nyt tulla DHL:n kaveri ja tuoda mun tilauksen, niin ei tarvis koko päivää ihmetellä odotellessa. Vaikka en tiiä onko tässä parempaakaan tekemistä, kun ulkona on niin kehno keli, että ei fillaroimaankaan taida päästä, ja muutama ensimmäinen jakso Breaking Badia on jo koneella.

Oli kyllä löysää mutta ei onneksi ripulia... Sanoisinko että koostumus oli vettyneen savimainen? Olisi sopinut hyvin sormiväreiksi.

Tiedän tuon kakka-tyypin. Itsellä on aika usein juuri tuollaista. Tai ehkä vähän kuivempaa, mutta kumminkin sellaista joka tulee kivasti ulos, eikä tarvitse pinnistää.

Olen myös huomannut, että virtsan väri vaihtelee aika rajusti. Jos juo päivän vettä niin tulee yleensä kirkasta virtsaa, olen myös miettinyt että olisiko se kenties juomakelpoista. Jos sitten hörppii cokista, niin tulee ainakin itselläni tumman oranssia pissaa. Myös kakan haju vaihtelee usein ravinnon mukaan.

Mulla menee kyllä välillä useitakin päiviä ilman kakkaa :/ Tietysti toi kilpirauhasen sekoilu vaikuttaa asiaan, mutta 3päivän jälkeen yleensä syön paketillisen habaneroja, niin saa ainakin verta tulee sieltä reiästä pihalle, ettei ihan käyttämättömäksi jää.

Hullua. Kyllä kaks kertaa päivässä pitäs kakalle päästä, muuten on huono päivä.

Runkkauksen kalorikulutustahan on jo setvitty mutta entäs tollanen kunnon kokovartalopinnstäminen ku paskantaa. Sehän menee ihan isosta massaliikkeestäkin.

Itse käyn myös yleensä kaksi kertaa päivässä kakalla. Hassua on se että molemmat kerrat ajoittuvat aamuun, ihan parin tunnin sisään. Enkä mielestäni jätä edes ensimmäistä suoritusta kesken, vaan istun tarkoituksella hiukan yliaikaa.

Mä käyn kerran aamulla kakalla, joskus kaksi. Pyrin hoitamaan kaikki kerralla, vaikka kivaa puuhaa toi kakkaaminen on.

- - - Updated - - -

Runkkauksen kalorikulutustahan on jo setvitty mutta entäs tollanen kunnon kokovartalopinnstäminen ku paskantaa. Sehän menee ihan isosta massaliikkeestäkin.

Tähän vaikuttaa syöminen oleellisesti. Jos vatsa on kovana, voi homma mennä aamuaerobisesta

Saisinhan mäkin ton pakin lääkityksellä toimiin, muttakun se toimii vielä jotenkuten, niin en tiä oonko valmis rouhimaan loppuelämääni thyroxinia.olishan se tietty kiva jo diettaamisen kannalta, että se kama tulis ulos.

Back
Ylös Bottom