Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa-a, harkitsisikohan sitä nukkumista. Pakollinen juttu, jonka voisi suorittaa alta pois, joko hyvällä tahi pahalla.
Ei susta oo siihen vielä tähän aikaan.
Jos mää yllätän itteni ja muut?

Hmm...
Samoin ruosteettomien osien listaus oli aika osuva. Daiina, et sä kumminkaan mee vielä nukkuun :D Turhaa haaveilua.Kuulostaa melkeen minun autonmyynti-ilmotukselta! Naurahdin Ford-mies -kohdalle.
Daiina, et sä kumminkaan mee vielä nukkuun :D Turhaa haaveilua.

Ihanko meinasit? Ite ajattelin oottaa tonne tasatuntiin asti.Haaveista totta mä teen...![]()
Ihanko meinasit? Ite ajattelin oottaa tonne tasatuntiin asti.
Deal, or no deal? Deal.Hmm. No täytyyhän se skabailla kuka sen saa korkattua. Deal?
Tälle päivälle mahtu sitten prätkäilyä Kawasakeilla Oulun vahvistuksen kanssa ja frisbee golfia. Ei muuten ole heleppo laji pimeässä. :face:
Sälli on käyny JS88:n kanssa körryyttämässä salettii!!
Korkattu.
E: Jumalaare kissa, muutit sääntöjä lennosta :D En enää pelaa sun kans.
En mä sun omatunnostas osaa sanoo, mutta nukkuun voit mennä :D Mä tarkotin kato lähintä tasatuntia, eli 23.00.

En mä sun omatunnostas osaa sanoo, mutta nukkuun voit mennä :D Mä tarkotin kato lähintä tasatuntia, eli 23.00.:D Mitä sie korkkasit? Eli jos diili päätty jo sääntövilppeihin, niin sittenhän voin mennä jo nukkumaan hyvällä omallatunnolla?