Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huomenta, en oo varma nukuinko ollenkaa.. Nyt salilla, kävelyä ja telkusta tulee chuggington. Aika moni mies vissii ollu baaris, salillaki vaa naisia. No en valita, mut ne härskit puuttuu..

Vai että naisia salilla :O Mä veikkaan että meijän salilla ei oo ketää tähän aikaan. Pitää kohta lähtee kattoo, olkapääojentajasunnuntai :puntti: Tekis mieli jatkaa illalla selkäreenillä ja kokeilla kahta reeniä päivässä taas pitkästä aikaan, mut saa nähä.

Vai että naisia salilla :O Mä veikkaan että meijän salilla ei oo ketää tähän aikaan. Pitää kohta lähtee kattoo, olkapääojentajasunnuntai :puntti: Tekis mieli jatkaa illalla selkäreenillä ja kokeilla kahta reeniä päivässä taas pitkästä aikaan, mut saa nähä.
joo ja tää on vielä tosi hc sali. Toi yks nainen supersettaa prässiä ja etureisiä. Nyt siirty komboon reisikoukistajat ja sjmv..

joo ja tää on vielä tosi hc sali. Toi yks nainen supersettaa prässiä ja etureisiä. Nyt siirty komboon reisikoukistajat ja sjmv..

Vielä jos livestreamia sais ku selostuskin on jo kohallaa.

e.kas ku eivät muuten näytä jossai urheilukanavilla jotai kovempaa salireeniä mut kaikenmaailman tikanheittoo ja shakkia kyl näytetää

Su aamu ja olin jo klo 7 lammella melomassa, kannattais ennemmin nukkua kun siihen on kerrankin tilaisuus.

Mutta aurinko paistaa, jee.

Huomenta! Aika myöhään heräsin. Vois pitää tohinapäivän ja touhuta kaikkee vähemmän tärkeetä niinku pyörän pesu ja sosialisointi ihmisen kanssa. Palkinnoks voiki käydä salilla.

Ei niitä ensisijaisesti sinne oteta, vaan itselle. Kahen viikon välein ei ehkä oo järkee seurailla. Tossa parin viikon kuluttua ehkä, tai sitten siitä kk:n kuluttua.

- - - Updated - - -

Kiitos muistutuksesta, meinasin vallan unohtaa.

Mä oon "unohtanu" jo hetken aikaa, mutta viimeks eturattaista kuulu sellanen vikinä, että pakko se on huoltaa että voi jotenki ees nauttia hiljaisuudesta..

Hyvee huomenta! Ei aamua ilman musiikkia. :dance:

[video=youtube_share;djV11Xbc914]http://youtu.be/djV11Xbc914[/video]

Totta, aamu ei käynnisty ilman musiikkia. En edes muistanu menneeni nukkumaan, mutta heräämisestä päätellen kyllä... :face: Niih, ja morningseja kaikille. :)

I'm titanium!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt alkaa tuntumaan välillä siltä, että on teoreettinen mahdollisuus tavaroiden löytämisestä paikalleen uudessa kämpässä seuraavan kuuden vuoden aikajaksolla.

Huomenta. Löysin eilen iPhoneen sellasen herätyskello sovelluksen joka herättää sut sillee, että et oo väsyny. Jos esim laitat herätyksen kello 10, niin se herättää sut 9:30-10:30 välillä siten, että se jotenkin huomaa sun kehon liikkumisen ja siten välttää REM unen aikana herätyksen. Aika jännä ja nyt tänää ainaki toimis. Pitääpi tehdä jatkotutkimuksia :D

- - - Updated - - -

Huomenta. Löysin eilen iPhoneen sellasen herätyskello sovelluksen joka herättää sut sillee, että et oo väsyny. Jos esim laitat herätyksen kello 10, niin se herättää sut 9:30-10:30 välillä siten, että se jotenkin huomaa sun kehon liikkumisen ja siten välttää REM unen aikana herätyksen. Aika jännä ja nyt tänää ainaki toimis. Pitääpi tehdä jatkotutkimuksia :D

Ei niitä ensisijaisesti sinne oteta, vaan itselle. Kahen viikon välein ei ehkä oo järkee seurailla. Tossa parin viikon kuluttua ehkä, tai sitten siitä kk:n kuluttua.

- - - Updated - - -

Mä oon "unohtanu" jo hetken aikaa, mutta viimeks eturattaista kuulu sellanen vikinä, että pakko se on huoltaa että voi jotenki ees nauttia hiljaisuudesta..

Done. Valkoiset vanneteipit+ketjurasva=hammasharja.

Totta, aamu ei käynnisty ilman musiikkia. En edes muistanu menneeni nukkumaan, mutta heräämisestä päätellen kyllä... :face: Niih, ja morningseja kaikille. :)

I'm titanium!

Tää on ihan huippu, herättelen tällä aina itteeni aamu viideltä salilla :)

Huh, lenti muuten kasvissosekeitto hienosti kaaressa ympäri keittiöö, pitäis olla varovaisempi blenderin kaa. Ajatus ei saa harhailla. Piti tulla hetkeks koneen äärelle, ennen kun jaksaa siivota...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää on ihan huippu, herättelen tällä aina itteeni aamu viideltä salilla :)

Huh, lenti muuten kasvissosekeitto hienosti kaaressa ympäri keittiöö, pitäis olla varovaisempi blenderin kaa. Ajatus ei saa harhailla. Piti tulla hetkeks koneen äärelle, ennen kun jaksaa siivota...

Oot vissii aamuvirkku?

ennenkuin jaksaa siivota. Kai sait sentään raivarin? Tommosestahan hermostuu älyttömästi, mulla joskus kolahtanu kahvia laittaessa mittalusikka johki ja kahvia on joka puolella. Hermotha siinä menee..

Oot vissii aamuvirkku?

ennenkuin jaksaa siivota. Kai sait sentään raivarin? Tommosestahan hermostuu älyttömästi, mulla joskus kolahtanu kahvia laittaessa mittalusikka johki ja kahvia on joka puolella. Hermotha siinä menee..

Joo, tosin jostain syystä unta tulee nykyisin ihan liian vähän... Ja kyllä kiroilin :D Mä vihaan lattian pesuu muutenkii...

Back
Ylös Bottom