On se jo tovin ikävä kyllä. Hitto kohta sitä ei oo enää parikymppinen.
Aikuisikä kolkuttelee jo nurkan takana. Otan osaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se jo tovin ikävä kyllä. Hitto kohta sitä ei oo enää parikymppinen.
Aikuisikä kolkuttelee jo nurkan takana. Otan osaa.
No mä oon hallillakin siirtynyt jo aikaa sitten sinne ikämiesten osastolle yläkertaan. Antaa nuorison hyppiä.
Edit. Millos nhl:n harkkapelit alkaa?
Aamupalaksi sipsejä ja suklaata hyvän musiikin kera.
Siä alkais salilla kello 12 Petri Raatikaisen "pikkanen" kyykkysarjakin, 100kg x 100 toistoa, ja niin monta päälle ku menee... huh huh... Ei varmaa mikää pieni mies :D
HUH HUH, mikä äijä :D Vetäs sitte 160x100kg yhteen soittoo! Oma entinen ennätys oli kaiketi 151 toistoo. Otin mä pari kuvaaki, mut en taida viittiä laittaa.. :D
Niiden kai pitäisi alkaa syyskuun puolenvälin jälkeen, mutta 15. päivä loppuu nykyinen CBA. Eli tuskin alkavat ollenkaan. Toivottavasti edes kausi alkaa.
Luulis että ne pelataan jokatapauksessa. Kun kyllähän noi kaikki varmaan jossain talven pelailee ja pakkohan se joku kunto on olla päällä jos liiga alkaa. Tai en kyllä muista miten viimeks oli.
Kohta pihvejä ja salaattia.
Eiku nyt kanapihvejä ja kurkkua ja tomaattia!
Kurkku ja tomaatti se minunkin salaatti on :D Tosin lisänä mainiota valkosipulikastiketta.
HUH HUH, mikä äijä :D Vetäs sitte 160x100kg yhteen soittoo! Oma entinen ennätys oli kaiketi 151 toistoo. Otin mä pari kuvaaki, mut en taida viittiä laittaa.. :D
Stop the press ja liput salkoon, tänään on merkkipäivä!! Reidet mitattu tänään pumpissa, viimeinki sen saatanan 65cm. Seuraava pysäkki 70cm, pimpeli pom.
Juu, oma toistoalue on tällä hetkellä 6-30, ja toimii todella hyvin. Prässi on ihan vitun tuskanen kokemus joka viikko, kun tekee kapeelta ja 8sek. negatiivisella kakskymppisiä, yks sarja voi kestää todella kauan. Varmistajat tarpeen joka jalkareenissä, muuten ei kestä pää tehdä noin loppuun kaikkee.Jei! Hyvin se onnistuu kun tätä ei koskaa lopeta! Itellä kans 70 nyt etappi. Eka mua kiinnostaa miten keho reagoi noihin 15 toiston sarjoihin. Oon käytännössä koko ajan jostain kipeä mitä ei 3-8 toiston sarjoilal ollut.
Juu, oma toistoalue on tällä hetkellä 6-30, ja toimii todella hyvin. Prässi on ihan vitun tuskanen kokemus joka viikko, kun tekee kapeelta ja 8sek. negatiivisella kakskymppisiä, yks sarja voi kestää todella kauan. Varmistajat tarpeen joka jalkareenissä, muuten ei kestä pää tehdä noin loppuun kaikkee.