Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Upitus. Ei muuta informatiivista asiaa.

7 tunnin levottomat unet, jotka kruunasi aamulla heti ilmennyt päänsärky. :jahas: Enkä oo vieläkään tottunu näin aikasin heräämään, ei ihan helposti siirry toi rytmi sittenkään. Mitähän sitä tänään keksisi?

Olipahan hassut unet, toisaalta vähän painajaismaisia piirteitä mutta sitten taas jotain mukavaakin että ei olis tehnyt mieli herätä ollenkaan :)

Jaahas, unohdin laittaa piilarit päähän ja farkkujen vyö jäi himaan. Elämä jatkuu puolisokeana pylly vilkkuen... kahvia...

Mulla on suurin osa housuista sellasia, että jos unohtaa vyön, niin luultavasti sen huomaa viimeistään ovella kun housut on jo kerinny pudota nilkkoihin...

Mä menin suoraan salille ja vaihdon vaatteet vasta treenin jälkeen...

Mäki olin salilla ja samat kuviot. Palelee pirusti. Alkaa vissii olla laiha. Kipeäksi mä en voi tulla, ei oo aikaa sairastaa.

Huomenta, käpykaartilaiset :) Tänään onkin ahkera päivä edessä. Paljon pitäis taas soitella puheluita ja hoitaa paperiasioita eteenpäin. Pari sähköpostiakin vois naputtaa etenemään. Salillekin haluaisin kovasti. Onneksi illalla saapi rauhoittua :)

Back
Ylös Bottom