Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pupulta terveisiä. Oon himassa käymässä ja viettänyt lähes koko päivän halien meidän vauvakääpiökania. Se on niin söpö vaikka se vähän papanoikin mun syliin.

Papanapupu :D Mitä sulle muuten nykyään kuuluu?

ÄÄKKÖSIÄ!! Tosi cool! :D

Ei kannata innostua, olen mutsin koneella :D Kohta kirjoittelen taas ilman.

Papanapupu :D Mitä sulle muuten nykyään kuuluu?

Se on vähän semmonen. Mut on se silti ihana, varsinkin kun sen päästää vapaaksi ja se tekee sirkusloikkia ympäriinsä :D
Mulle kuuluu hyvää, viimeisiä viikkoja viedään Suomessa ja sit pitäis päästä lomailemaan. Tahdon etelänlomalle, mielellään pakettimatkalle koska en näin hektisen kesän jälkeen jaksa järjestää mitään enkä huolehtia mistään. Mitä Kairalle?

Se on vähän semmonen. Mut on se silti ihana, varsinkin kun sen päästää vapaaksi ja se tekee sirkusloikkia ympäriinsä :D
Mulle kuuluu hyvää, viimeisiä viikkoja viedään Suomessa ja sit pitäis päästä lomailemaan. Tahdon etelänlomalle, mielellään pakettimatkalle koska en näin hektisen kesän jälkeen jaksa järjestää mitään enkä huolehtia mistään. Mitä Kairalle?

Mullakin oli joskus jänönen ja ne riemuloikat on kyllä huikeita :D
Hyvää minullekin, puuhaan muuttoo kohti pk-seutua, kaikkee jännää on edessä. Viimeisiä työvuoroja vedellään nykyses duunis ja sit alkais ihan uudet tuulet. Jännittää, mut tietyllä tavalla mieli on rauhallinen. Olin just melkein kuukauden Jenkeis lomalla, oli ihanaa ja upeaa. Kotiin oli kyl myös tosi ihana tulla, ja on paljon hyviä asioita mitä toivon tulevalta :)

Mullakin oli joskus jänönen ja ne riemuloikat on kyllä huikeita :D
Hyvää minullekin, puuhaan muuttoo kohti pk-seutua, kaikkee jännää on edessä. Viimeisiä työvuoroja vedellään nykyses duunis ja sit alkais ihan uudet tuulet. Jännittää, mut tietyllä tavalla mieli on rauhallinen. Olin just melkein kuukauden Jenkeis lomalla, oli ihanaa ja upeaa. Kotiin oli kyl myös tosi ihana tulla, ja on paljon hyviä asioita mitä toivon tulevalta :)

Noni, kuulostaa mahtavalta! Meetkö opiskelemaan vai tekemään duunia pk-seudulle? Mäkin tahtoisin Jenkkilään. Meidän piti mennä tässä kesällä kun miehellä olis ollu joku konferenssi Nykissä, mutta se ajoittui just siihen aikaan kun mulla oli eniten kiirettä töissä niin ei ollut varaa eikä aikaa lähteä :( Pitäis melkein tehdä just joku kuukauden rundi et sais siitä jotain irtikin.

Pupulta terveisiä. Oon himassa käymässä ja viettänyt lähes koko päivän halien meidän vauvakääpiökania. Se on niin söpö vaikka se vähän papanoikin mun syliin.

Anna sille mielialalääkkeitä kun tollain paskoo toisten päälle. Jotain rajaa eläimenä olemisessakin..

Anna sille mielialalääkkeitä kun tollain paskoo toisten päälle. Jotain rajaa eläimenä olemisessakin..

Mitä sää siellä jeesustelet. Ite teet ihan samaa!

Kaikki kuuluu, mikä ääneen puhutaan, ellei ole kuuro. Sitten ei kuulu varmaan mitään, mutta näkyy senkin edestä. Illan analyysi, por favor.

Sinä se oot :D

Dieetti vetää pinnan kiriäks! 7tuntia töitä jäljellä, 2rahkaa ja 1 banaani. Ei tälläsillä eväillä mies elä!

Huijaa niinkuin kaikki kunnon ihmiset ja vedä maha täyteen zero colaa!

Noni, kuulostaa mahtavalta! Meetkö opiskelemaan vai tekemään duunia pk-seudulle? Mäkin tahtoisin Jenkkilään. Meidän piti mennä tässä kesällä kun miehellä olis ollu joku konferenssi Nykissä, mutta se ajoittui just siihen aikaan kun mulla oli eniten kiirettä töissä niin ei ollut varaa eikä aikaa lähteä :( Pitäis melkein tehdä just joku kuukauden rundi et sais siitä jotain irtikin.

Töitä töitä. Mun opiskelut alkaa olla lopuillaan, enkä toivottavasti ihan hetkeen saa mitään järjetöntä ajatusta tehdä jotain jatko-opinnonpaskoja :D Olihan toi aika uuvuttava reissu kuitenkin, kun ei juuri paikallaan pysytty, mut kaiken arvoinen. Ens kerralla sit jonneki lähemmäs. Ens kesänä ainakin Tsekki taas tulossa heinä-elokuussa kisojen takia, mut Kroatiaan ois kiva mennä ihan lomalle :)

Kaira, mihin päin pk-seutua päädyt?

Vanda.

jaa hä.. Vertaatko mua pupuun?

En mä tollaseen pieneen söpöön kääpiöluppakorvaan mut ehkä semmoseen kapiseen city rusakkoon.

ps. :haart:

En mä tollaseen pieneen söpöön kääpiöluppakorvaan mut ehkä semmoseen kapiseen city rusakkoon.

ps. :haart:

365519407_ed4963f90b.webp

Just tommonen mullakin oli mielessä! vähän enemmän tukkaa vaan niin ihan sun näkönen.

Kuka helvetti on käyny musta ottamassa salakuvia pääsiäisenä??

Back
Ylös Bottom