Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lihapullia ja Maraboun suklaata, yeah baby!

Lihapulla-annokset oli ainakin suht kalliita, jotain 4e luokkaa, mutta Marabouta en jaksanut edes bongata. Piti kuitenkin ottaa kahdet hodarit ja limppari, jossa oli refill, niin 1,5e. Se oli minusta ihan kohtuu hintainen jo. Nyt pääsee sentään paistamaan lihaa, kun on paistinpannu :dance:

Nää mun fitnesstyttömäisen sirot kintut sai taas kyytiä ja onhan paha olo vieläkin, ruoka meni alas ku väkisin tunki kakomisten välissä. Mukava kun on reenissä tehoa ku energiaa riittää. Dieetti oli ihan hanurista.

Juu, pitää varmaan kehitellä jotain viikonloppuduunia kun ei oo mitään tekemistä, saliltakin on lepo. Yritin kattoon jotain leffaa, mut nukuinki kolmen tunnin päikkärit. Illemmalla vois pyörähtää vaikka pyörän kanssa metsässä. Harvemmin tulee valitettua, että tekemättömyys ois tylsää. Blööh.

Tekemättömyys ja pidempiaikainen lorvailu voi aiheuttaa yllättäviä seurauksia... kannattaa varoa! ;) Päädyin äsken siitä syystä raapimaan sammalia veitsellä pois pihakivetyksen väleistä, koko takapiha tuli käytyä läpi ja kolme tuntia sain kulumaan! :D Mut nyt ainakin on tosi siistin näköistä!

Tekemättömyys ja pidempiaikainen lorvailu voi aiheuttaa yllättäviä seurauksia... kannattaa varoa! ;) Päädyin äsken siitä syystä raapimaan sammalia veitsellä pois pihakivetyksen väleistä, koko takapiha tuli käytyä läpi ja kolme tuntia sain kulumaan! :D Mut nyt ainakin on tosi siistin näköistä!

Mä ajattelin vaihtaa kaks huonetta ristiin, maalata molemmat uusiksi ja kalusteet nurin. Lapselle vähän isompi huone! Mutten oo vielä aloittanu, jos laittas 1.9. pakolliseksi alotuspäiväksi. Tiedän että noi projektit tuntuu ja näyttää aina simppeliltä mutta vie päivätolkulla. Maalien kuivumiset sun muut huomioitava niin kämppä ja olkkari täynnä huonekaluja.

Yks hyvä olis jossei pääsis pakkikselle viikkoon :D

Ai niin ei.. duunissa pääsee.

katso liitettä 85911

Oma projetki, nimeltään siivoominen, on venyny jo ties kuinka kauan. Ja arvaahan sen et pölyä ja tukkaa on jokapaikassa ja paljon + kaikkee muuta rojua, ei pitkätukkahipit ees parturista oo kuullu. Nyt olis aikaa mutku internet :haart:

Mä oon koko kylän kolunnut läpi, mutta en löytänyt mistään Härmä elokuvaa :(

Makuunista ja filmtownista se oli menossa ja prismasta se oli loppu

Mulla ei oo oikeestaan siivottavaa tai pengottavaa tai puunattavaa. Tai no tiskit tossa on, mutta niissä menis max.10 min. Kävin sen sijaan pyöräilemässä ja olihan se rankkaa. Eikäkö joo, toi pyörä pitäis muuten pestä! Vähän inahteli eturattaat kuivuuttaan. Palattuani hiki valui noroina ja naama oli paloauton punainen, parasta!

Ei hitto, on toi muuttaminen aika rankkaa puuhaa. Yhen yksiön kamojen siirtäminen toiselle puolelle kaupunkia eri kämppään ja järjestely vie näköjään mukavasti koko päivän. Mukaan lasketaan tietty kaikki kivat vastoinkäymiset, niin siinä aika hurahtaa. :D Puntilla käymisestä huomasi tänään olevan todella paljon hyötyä, koska kyllähän se pattia vaatii kantaa huonekaluja portaita pitkin ylimpään kerrokseen. :D Onneksi nyt alkaa kämppä olla kuosissa ja voisi lähteä tutustumaan tän viikonlopun yöelämään. ;)

Katton viihteeltä semmosen kuin nälkäpeli. Se on kuulemma mielenkiintoinen.. enpä usko. Enempi taitaa olla ahdistava.

Ja huomenna aamusta kävelemään hirveän aggren kanssa 60min. Tästä alkaa.. ei enää 45 minsan kävelyjä.

Paha akka on laskeutunut pohjanmaan lakeuksille. Kissa on vienyt koiran paikan joten koira murjottaa lattialla. Veli oli voittanut tänään SM-kultaa. Huomenna itsekin ampumaan. Takana kaksi päivää parhautta. Mieli hyvä, kroppa lepää ja hymy on liimattu hetipiti-liimalla naamaan :) Mites teillä menee?

Paha akka on laskeutunut pohjanmaan lakeuksille. Kissa on vienyt koiran paikan joten koira murjottaa lattialla. Veli oli voittanut tänään SM-kultaa. Huomenna itsekin ampumaan. Takana kaksi päivää parhautta. Mieli hyvä, kroppa lepää ja hymy on liimattu hetipiti-liimalla naamaan :) Mites teillä menee?
Huomasin laihtuneeni ja tilannetta tasottaakseni söin pussin Remix-karkkeja. Eli ihan jees.

Tulipa justiisa käytyä tuo expendables2 kattomassa ja oli muute hyvä leffa!

Tässä meinaa vähä heikottaa ku en oo 12 tuntiin mitää muistanu syödäkkään, nii pitää nyt sitten iltapalaks vetästä vähä kanarisottoo!

E: Tulipa käytyä haaparannassakin.

Tulipa justiisa käytyä tuo expendables2 kattomassa ja oli muute hyvä leffa!

Tässä meinaa vähä heikottaa ku en oo 12 tuntiin mitää muistanu syödäkkään, nii pitää nyt sitten iltapalaks vetästä vähä kanarisottoo!

E: Tulipa käytyä haaparannassakin.
Haaparannasta tais tarttua tuliaisia mukaan? Ei siellä muuten kukaan koskaan kävis.

Haaparannasta tais tarttua tuliaisia mukaan? Ei siellä muuten kukaan koskaan kävis.

Itseasiassa, ei tarttunu mukaan mitään muuta ku uus kokemus :D Olin parin kaverin kanssa siellä käymässä. Yhellä kaverilla on siellä mökki nii oltiin siellä yö ja tänään kävivät ostamassa vitusti nuuskaa. En voi ymmärtää miten jotkut voi ilmekään värähtämättä iskee 300e tiskiin, että saa pussillisen nuuskagigejä... :D Ite meinasin ostaa jotai sikareita, mutta en sitten jaksanu.

Oon huomannu, että kaikki rahanmeno vituttaa! Vaikka kaljaa tekis mieli ja sitten ku sitä käy yhen lavan hakemassa, niin heti vituttaa ku meni 27e. Tosin kaljatapauksessa vitutus häviää viimestään siinä juontivaiheessa :D

Hitto että oli pitkä leffa toi nälkäpeli. Ihan ookoo.. mutta pirun pitkä! Äkkiä nukkuun.

Mites teillä menee?
paljo paremminki vois mennä!

Kyllä virkisty ku kaatu vesipullo syliin :D Vittu kyllä minä osaan.... Jooh vois mennä nukkuu kyllä.

Back
Ylös Bottom