Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä oon ostanu mustikoita kaupasta. :nolo: Sietäsin kyllä saaha selkääni...
Ei jaksa yksin lähtä poimimaan.

No niin sietäisit! Minäkin kävin vähän möyrimässä metässä ja keräämässä mustikoita. Nyt väsyttää.

Mitä hyvää syksyssä on? Pimeää, kylmää ja märkää.

Ei mitään hyvää. Ei myöskään talvessa. Kevät menee juuri ja juuri.

Täysin samoilla linjoilla. Joskus nuorempana se ampuminen oli vielä se juttu, näin vanhempana metsän tuoksu, nuotio, nokipannukahvi ja hyvä seura on se juttu. Pyssy on monasti mukana vaan melki rekvisiittana.
Lisäksi kun syksy on vielä parasta kalastusaikaa merellä niin ei sitä oikeen ehdi synkistellä. Yhtä juhlaa koko ajan ku pääsee rakkaitten harrastusten pariin. Aiva herkistyy jo pelkästä ajatuksesta.

No helvetti!
Ei tuota ikää ole vielä kovin paljoa kertynyt, mutta nämä on tuntunu aina niiltä omilta jutuilta. :)

No niin sietäisit! Minäkin kävin vähän möyrimässä metässä ja keräämässä mustikoita. Nyt väsyttää.

Reipas tyttö! :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei mitään hyvää. Ei myöskään talvessa. Kevät menee juuri ja juuri.

Mä oon sit kai outo koska nautin syksystä, sateesta ja tykkään jokaisesta vuodenajasta. :D

Helvetin hieno tunne kun menee ulos -30 asteessa ja myös kun lopulta pääsee sisälle.

Ei ole huonoa keliä, on vain huono vaatetus vai miten se nyt meni. ;)

Miksi olen tähän aikaan hereillä?

Jos ikinä matkaatte Miami Beachin alueelle niin voin suositella Bikini Hostellia. Suhteellisen rento istuu takapihan patiolla, nauttia ilmaisista bbq-safkoista, kuunnella rantareggaeta ja chillata niin maan perusteellisesti. Nyt jos koskaan on onnellinen olo. Ainakin hetken :)

Back
Ylös Bottom