Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus skidinä ammuin erästä sen aikaista kaveria vahingossa airsoft aseella silmään
Noi muistot on joskus hauskoja joskus vähemmän hauskoja. Yksien veljesten kanssa kaikkea sekavaa tehty, muunmuassa sen pikkubroidi oli 2-3v meitä nuorempi niin tän isomman veljen kanssa joskus ladattiin impukkaan pihlajanmarja(semmonen tehoton ilmakivääri jo ei tod mikään uudenkarhea) ja huudettiin "Nyt Jaska, pakene!!" Sit se juoksi karkuu, joskus osuttiin joskus ei.
Kuulemma VÄHÄN kirpaisi mutta ei ihan hirveästi sattunu..
Onneksi tuota ei tullu tehtyä kuin muutama kerta. Järki kait koputteli vai oliko se omatunto.. :(
Kuulkaas karva-apinat, se on sellainen kuin kesäloma nyt!WHIIIIII.
Noi muistot on joskus hauskoja joskus vähemmän hauskoja.
Ei ollu kesälomaa tänä vuonna, vaan eipä ollu kesääkään. Mää oon karvaton apina.Kuulkaas karva-apinat, se on sellainen kuin kesäloma nyt!WHIIIIII.
Haista kuule.. :jahas: seuraavalla viikolla kouluun.
Huomenta! Kohta duuniin pelastamaan lauantaina, parhaimpana viikonlopun päivänä, sinne tunkevia ihmisiä. Tuokaa rahanne vaan minulle! :evil:
Farmaseutti?Nappikauppaa. Ja itsehän EN syö kuormasta.:D
Inhoan valita lenkkivaatteita tällaiselle kelille. Miksei minulla ole omaa pukijaa?