Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihme fägöttejä taas täällä... Sain eilen uuden fillarin, on kyllä mukava ajella.

Telkusta tulee tappava ase 4, onko jonkun muunkin mielestä noi huonontuneet leffa leffalta..?

Olisko jollakulla antaa Nukkumatin numero? Mulle on selvästi kerrottu väärä, kun aina vastaa joku pizzerian tyyppi.

Taas kävi komeesti :D

Kahelta päivällä, piti ottaa 2 tunnin päikkärit ja 2 kelloo soimas, en heränny kelloihin mut heräsin siihen ku veli soitti puol 11 aikaan illalla lontoosta et "katto paljo mulla on tilillä rahaa" ja valitti et mitä sä ny näin aikasin oot menny nukkuu. Nukkuisin varmaan viäki jossei se olis saatana soittanu, taas meni unirytmien kuntoonlaitto perseelleen :D

Aaaww mikä aamu! Koiran kanssa lenkille 5.30 viileään kesään. Kotona tuoreet kahvit ja sikari omalla 16m2 luxus partsilla (harvinaisen iso parveke kerrostalossa).

Huomenta Layla :)

Sullakin muuten oli väärä numero. En saanu koko äijää kiinni ja lopulta jouduin itkeen itteni uneen. Noh, kyllähän sitä ~4 tunnin unillakin selviää. Tosin täytyy kattoo tarttisko ottaa pienet päivätirsat, että jaksaa sit yön valvoa ja tuijottaa niska kenossa taivaalle.

e. lisätään nyt vielä, että äijällä viittaan siis Tony Halmeeseen. Eiku siis Nukkumattiin.

Huomenta! Kohta duuniin pelastamaan lauantaina, parhaimpana viikonlopun päivänä, sinne tunkevia ihmisiä. Tuokaa rahanne vaan minulle! :evil:

Täällähän on samat ihmiset, kuin yölläkin :o

Huomenta! Kohta duuniin pelastamaan lauantaina, parhaimpana viikonlopun päivänä, sinne tunkevia ihmisiä. Tuokaa rahanne vaan minulle! :evil:
Voisit kyllä diilata mulle jotain nenätippoja... Limakalvot korppua ja seesamiöljy on vanhentunut huhtikuussa. :jahas:

Ihanaa on muuten herätä viikonloppuna viideltä eikä saada enää unta sen jälkeen. :(

Tulipas nukuttua pitkäänm melkeen 9 tunnin unet. Semmoset on kyllä hyvin harvinaista herkkua.

E: Pitää myös mainita, että kuuntelen juuri Heli Kajoa youtubesta. Alkaa varmaan pää rakoilla.

Back
Ylös Bottom