Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kahvista ja kaljasta ei luovuta! Ennemmin vaikka pillusta!
Ei jumalauta tuo lohi on hyvää. Pitää malttaa kumminkin jättää huomiseksi evääksi 200 grammaa.

Pillusta luopuminen nyt ei kovin suurta muutosta arkeen tois, eihän meillä todellisilla atleeteilla ole edes aikaa panostaa mihinkään naisiin.
Joko sää atleetti tempaset enempi ku minä?Tuo on kyllä totta. Harmittaa vaan naisten puolesta, kun niitä pitää suorastaan hätistellä pois. Noh tälläistä tämä atleettisen miehen arki pahimmillaan on.
Tuo on kyllä totta. Harmittaa vaan naisten puolesta, kun niitä pitää suorastaan hätistellä pois. Noh tälläistä tämä atleettisen miehen arki pahimmillaan on.
Joko sää atleetti tempaset enempi ku minä?
Elämä on valitettavasti julmaa toisinaan myös naisille. Nyt ne kuitenkin saavat edes sillon tällön ihastella meidän atleettisia vartaloita, kun satumme vähentämään vaatetusta. Jos taas antaisi kaiken ajan naisille, niin hetken päästä olisi atleettisuus kaukana.
Oon nyt pitänyt pari viikkoa taukoa pn-liikkeistä, kun olkapää rupesi kiukuttelemaan. Treenaillut vaan 1-jakosella, 1-2 kertaa päivässä + lenkit, kuntopiirit, ja venyttelyt siihen päälle. Katsoo jos ensi viikolla alkaa taas tempasemaan, ja rivettämää, kun olkapää alkaa olla tikissä.
Totta. Naisia on kumminkin hyvä pitää lähettyvillä. Heistä on kumminkin mahtava apu keittiössä. Voit maksimoida palautumisesi, ja levätä sillä aikaa, kun nainen tekee sinulle ruuan, ja siivoaa.
Pitäähän sitä vähän palautuakkin ja panna välissä sitä naista
Ai että on hyvää tämä nieriä. Parasta kalaa mitä koskaan syöny.