Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehhhehheh :) Kaverin (+50v) kanssa satuttiin puhumaan noista salihommista, ja se oli sitä mieltä että bodareilla ei ole voimaa (siis vissiin yhtään) ku tekevät niin pienillä painoilla. Kysäsin että miten niin ja missä oot nähny? Sano mulle että kaikkihan sen tietää... Minä kysyin että paljonko siellä pitäs olla, että olis ns.paljon? Eipä osannu perustella, joten otin Bullin kuvan kännykästä näkösälle ja kysyin että onko tuo bodari?
Vastaus: No joo, tuommonen hormoonihirviö ja blaa blaa..:face:
Kysyin että ei vissiin ole voimaakaan?
Katteli minua vähän kysyvästi ja sen jälkeen näytin netistä penkkivideoita (ainoa mittari :)) ja "speksejä" Bullista

Kyllä pitkin hampain myönsi että kylläkai siellä sitä voimaaki on :D

Ei perkele alkaa turhauttamaan. Tässä nyt pari päivää koittanu miettiä yhtä asiaa, mikä pitäs ilmeisesti olla suht selvä, mutta en vaan ymmärrä.

Onpas kliini fiilis ku kävi suihkussa (mujusin siellä varmaan 15 minaa -mulle paljon) ja raahauduin kauppaan. Reissu oli raskas, mutta eipähän tarvii käydä moneen päivään. Kohta tonnikalapastaa ja leffaa, siihen sivuun vielä kahvia ja mövenbickin jädee :kuola:
Illalle taidan laittaa avokado-tonnikalasaldee àla Martha Stewart. Jos hyvä ruoka parantais...

Mulla on liikaa voimaa, kaapin ovet ja ulko-ovet aukeaa turhan rivakasti. :D

tää ei tunnu yhtään viikonlopulta ku kipeenä kolmatta päivää. Alkaa pää hajoomaa ku on iha jumissa himassa. No, seuraavat 45min pelastettu ainaki koska suits uus jakso tullu.

Oujee oujee porukoilla, vieressä ois täys jääkaappi mutta ei tippaakaan nälkä vaikka viimeksi syöny eilen kolmen aikaan iltapäivällä, whaat is thiiiiis?

Oujee oujee porukoilla, vieressä ois täys jääkaappi mutta ei tippaakaan nälkä vaikka viimeksi syöny eilen kolmen aikaan iltapäivällä, whaat is thiiiiis?

Pätkäpaasto on joskus hyväksi! Paastoilun luullaan kasvattavan nälkää, mutta se voi helposti vaikuttaa päinvastaisesti. :)

Todella hiljaista duunissa. Ei mitään tekemistä ja tunti vielä. Joko saa lähteä kotiin? :kissanpentuilme:

Mä syön vaan pastaa ja kanaa. Jälkkäriks onkin sitte jäätelöä ja kahvia. Saatan ottaa jopa pari lakupalaa ja palan suklaatakin.

Back
Ylös Bottom