Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elä ala sairastammaa! Nyt vaan kaikki maholliset dropit naamaa ja et vain yksinkertaisesti anna periksi flunssalle. :)
Periksi antaminen ei kyllä ole vaihtoehto -Taistoon!
Sit mä en kyllä ala jos tää onkin alkua sille samalla taudille kuin viime kesänä... murrr...

Pystyykö Foxy olemaan iloinen vielä kipeänäkin vai oletko äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu jos joudut makaamaan sängyssä viikon? :D

Pystyykö Foxy olemaan iloinen vielä kipeänäkin vai oletko äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu jos joudut makaamaan sängyssä viikon? :D
Tai perseeseen ammuttu kettu tässä tapauksessa :D
Siis mähän en ole yleensä koskaan kipeä, mutta sitten kun olen, niin ei paljoa jaksa kiukutella kun menee niin huonoon happeen.

Viime kesänä sain tosiaan sen mykoplasman, jouduin 3 kk olemaan tekemättä mitään ja antibiootit sekä kortisonit siihen päälle.
Sanotaan että tälläiselle duracellille ne ekat 2-3 vkoa oli aika tuskaa, sitten alkoi jo vähän helpottamaan.

Ja onhan mullakin huonoja päiviä niinkuin kaikilla muillakin toki :)
Nyt on esimerkiksi ollut aika raskas viikko, mutta yritän löytää niitä positiivisia juttuja pienemmistä asioista.

Ihailtava piirre kyllä kettusella toi :)

Itse kun on tän tasaisen harmauden alla fiiliksissä suunnilleen kokoajan. Vaikka ulospäin yritänkin olla pirteä, ja kyllähän mua koulussa tytöt haukkui hymypojaksikin ja monesti tulee kommenttia että mitäs virnuilet.. (Se parhaiten nauraa kellä paras lääkitys)

Pitää liikkua niin ei tule kylmä ;)

Kyllä mä sen päätyttyä sitten liikuinkin, kun osan kotimatkasta menin sporalla ja loput kävelin - Pasilasta Skattalle. Muita liikkumismuotoja ei ollut havaittavissa tuohon aikaan enää. :rolleyes:

Ihailtava piirre kyllä kettusella toi :)

Itse kun on tän tasaisen harmauden alla fiiliksissä suunnilleen kokoajan. Vaikka ulospäin yritänkin olla pirteä, ja kyllähän mua koulussa tytöt haukkui hymypojaksikin ja monesti tulee kommenttia että mitäs virnuilet.. (Se parhaiten nauraa kellä paras lääkitys)
Heh, mullakin saattaa tuota virnuilua esiintyä ja sitten porukka on ihan hämillään.
Olen myös pyrkinyt opettelemaan sellaista "puss in boots" -ilmettä, että tuijotan suurilla ruskeilla silmilläni jos joku on vaikka huonolla tuulella.
Se ei ole kuulemma reilua kun alkaa heti hymyilyttämään, menen ja pilaan jonkun hyvin alkaneen angstin :D

Miksi olla k*sipää kun voi olla kiva.
Siinä tämän päivän ajatus.

Heh. Ei sais nauraa ihmisten ulkonäölle mutku...Oon syömäs ja samaan pöytään istu kunnon saksalaisen himoköyrijäGüntherin näkönen äijä, ja vielä vähän liian paksuilla laseilla. Toi äijä on nii härskin sketsihahmon näkönen et aikuinen mies täs hihittelee ku ei pysty pidättelee. "Hehe onpa hauskoja juttuja lautasella ja puhelimessa joo o" :lol2:

Krääk. Huomenta! Ei kuumetta ja kurkku vieläkin ku raastirauta. Hirwweesti tekis mieli tohottaa, mut ei vaan pysty. Jos tänään pari leffaa...

Huh, en olekaan pitkaan aikaan mennyt nain aikaisin toihin (klo 13). Hyva etta sain perseeni ylos sangysta...

Justiinsa tulin työkkäristä. Ei jumalauta että oli hidasta toimintaa, puoli tuntia jonottaessa ja puoli tuntia paskanjauhantaa.. No nyt on sentään harjoittelupaikka tiedossa kevääseen asti.

En muuten suosittele kokeilemaan vähäproteiinista/vähärasvaista aamupalaa. Typeryyttäni en syönyt kuin annoksen puuroa ja banaanin aamulla, lounasaikaan nälkä oli niin kova että tuntui kun olisin paastonnut pidemmänkin aikaa.

Back
Ylös Bottom