Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puntille.

Sama vika rahikaisella. Olkapäät ja trapsit pumppailtu niin täyteen ku vaan voi, nyt on hjuva fiilis :) Treenaaminen on toiseks parasta mitä kropallaan voi tehdä.

Punttailu on kyllä parasta, mutta sillon kun se ei kulje niin vituttaa vaan. Dieetti päällä ja huonosti syöty ennen treenejä niin eipäs sitä vaan jaksanu kunnolla treenata. :face:

Mikä sitten on parasta?
:zzzz:?
:kippis1:?
:rock:?
:dance:?
Vai ehkä sittenkin :pano: ?

Kaikki on kivaa! :)

Illemmalla.

Oikein.

Jumaleisson mikä pumppi rintalihaksissa. Koskaan aikaisemmin ollut tälläistä, muutenkin rinta on viimeaikoina kehittynyt aika hurjaa tahtia verrattuna muihin.

Tiskasin aikaisemmi ja olin nyt tyhjääs keittiön kaappia tiskeistä. Huomasin että parista kiposta ei hajuakaa mihkä ne kuuluu, parasta välttää virhe ja jättää ne kaappiin. Eikös? Oikein?

Olisit äkkiä liannu ne ja laittanu tiskialtaaseen.

Mä olisin joutunu tiskaa uudestaan.. No toi onnistuu vieläki, saakeli kun kipot on semmosia etten niitä oo eläessäni käyttäny. Voisin sanoa että tein kemiallisia kokeita kipoilla.

Oli muuten viimoinen klo 4.30 herääminen tänään, sillä mulla alkaakin huomenna pitkään odotettu kolmen viikon kesäloma! Vihdoinkin! :dance2:

Kesäloma keskellä syksyä. Jos jotain huonoa halutaan etsiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Krapulainen vai känninen olo, en tiedä. Vitsin lentsu. On pitäny jo pari tuntia sitten lähteä hakemaan jädeä kipsalta, mutta pää jumittaa tosi pahasti.. NYT mä meen!

Krapulainen vai känninen olo, en tiedä. Vitsin lentsu. On pitäny jo pari tuntia sitten lähteä hakemaan jädeä kipsalta, mutta pää jumittaa tosi pahasti.. NYT mä meen!

Joskus sitä jumittaa niin pirusti. Ei vaan saa aikaiseksi, sitten huomaa että kello onkin jo vaikka mitä eikä mitää oo tehny. Kai sä nyt jo menit ??

Viskin arvostelu laski nyt vähän arvostustasi, mutta maidolla paikkasit, niin kuulut edelleen kastiin "Ymmärtää hyvän päälle". Tuo toimii paukkuna tosiaan erinomaisesti, ja tykkään itsekin. Mutta yleensä jos jotain sekoittelen kokikseen, niin se on luokkaa Jack Daniels, Jim Bean tai Grant's. Ei tosiaankaan mitään kalliita niihin. Appelsiinitäysmehu on tuon top3-listan jälkeen seuraava juoma.

Kyllä viskeistä sen verran ymmärrän, että nuo amerikkalaiset viskit on huonoa kuraa. Tennessee viskit yms. joita muutamia on Suomi tulvillaan. Hirveetä etanoliliuosta missä haaleanruskeeta väriä, kotitekoisestikin saisi samanlaista. Jack Danielsissa itkettää ja naurattaa yhtäaikaa nuo Alkon hinnat. Kuka oikein ostaa ja maksaa siitä? Joo joo, onpa kova brändi, kun Lemmy ja Rölli on juoneet joskus sitä.

Parempia en ole tainut edes päästä maistamaan. Mutta jotkut paremmiksi kehutut mitä olen maistanut, niin ovat kyllä valovuoden edellä noita amerikkalaisia.
Ja Irish Coffee on tietysti parasta, mitä viskistä saa. Mutta...kermainen ja sokerinen kaloripommihan se on, ei voi olla huonoa, eiköhän kaikkihan siitä tykkää :D
Itseasiassa maistuis kyllä nyt...:kuola:

Saa käyttää isoja kolttuja ja leikkiä Greenen Kaita. Hömpötellä villasukissa ja poltella kyndeleitä, woooo... Voisin osaomistaa koiran aina syysiltaisin ja käpytellä sen kanssa pimenevissä illoissa. Onnaiskohan?

Kaveri tilas etureisitreenin joten käytii sit hiuka tekee prässiä ja hakkia. Ei ollu ku alta puoltuntia kulunu jumppaa ni ihmettelin et mihis kamu hävis ku pitäis hakki tehä loppuu ni 5 minuutin päästä se tepastelee pukkarista naama iha valkosena ja tuumas et kyllähä helpotti ku sai laatattua välillä ja sit tehtiinki reeni loppuun. :puntti: Komia asenne kyl kamulla ni ilomielin sitä opastaa reenis ku siin o oikee tekemisen meininki :D

Kaveri tilas etureisitreenin joten käytii sit hiuka tekee prässiä ja hakkia. Ei ollu ku alta puoltuntia kulunu jumppaa ni ihmettelin et mihis kamu hävis ku pitäis hakki tehä loppuu ni 5 minuutin päästä se tepastelee pukkarista naama iha valkosena ja tuumas et kyllähä helpotti ku sai laatattua välillä ja sit tehtiinki reeni loppuun. :puntti: Komia asenne kyl kamulla ni ilomielin sitä opastaa reenis ku siin o oikee tekemisen meininki :D

Ei oo laatta vielä ikinä itellä lentäny mutta heikko olo on ollu, semmonen että tekee mieli lähtee himaan peiton alle. Se kestää sit koko päivän. Ei missään muussa kuin kinttutreenissä.

Back
Ylös Bottom