Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä, olisi opeteltava. Maailmassa on 3 eri juomaa, joita ilman miehen elämä olisi aika vaikeaa: kahvi, kalja ja viski. Kalja on vain siitä hankala juoma, että sitä saattaa alkaa tehdä mieli ihan yllättäen.

Mulle ne on kahvi, kalja sekä maito. Siis jos vettä ei lasketa juomaksi, vaan se on itsestäänselvyys. Mutta jos laskettaisiin, niin kolme juomaa joita pitäisi loppuelämä juoda, eikä mitään muita niiden ulkopuolelta, niin ne juomat olisivat vesi, kahvi ja olut :)

Viskin päälle en ymmärrä mitään, aina lantraan sen kokikseen. Ihan jees paukku tolleensa :) Joskus on tullut kalliitakin viskejä raiskattua lantrinkeina. Mulle se viski on vain alkoholia, erittäin huonoa ja pahanhajuista sellaista.

Ja olipas mukava yllätys, kun koira ei halunnutkaan nyt lenkille. Ulkona sataa kylmästi syyssateen lailla, katso ulos ja ei halunnut lähteä. Nyt se pidättää paskaa tuossa.

Meikällä on parit US BDU naisten mallin housut. En tiijä onko ne nyt niin kauniit, mutta erinomaiset maastossa kikkailuun. Suht kevyet päällä (vaikka kastuisikin), tarjoaa liikkuvuutta, mut sit kuitenkin napakka se kangas. Ja joo, ei mulle oo maksettu mitään. Ei annettu ees alennusta. Paperille sain kuiteski syrämmen kuvan sieltä.

Tulee pitkä päivä, joutuu tästä vielä heti töiden jälkeen työporukan kanssa syömään ja sitten illaksi teatteria katsomaan ulkoilmaan. Totta puhuen keksisin muutakin tekemistä kuin ulkona kylmettymisen... :rolleyes:

Kyllähän tuli töissä hyvä fiilis kun pääs viimisen tunnin lapion varteen heiluu vähän ruumiilliseen työhön. Työkaverit katto varmaan että kohta se paksu tukehtuu ku kuahea puuskutus :D Örgh

Mulle ne on kahvi, kalja sekä maito. Siis jos vettä ei lasketa juomaksi, vaan se on itsestäänselvyys. Mutta jos laskettaisiin, niin kolme juomaa joita pitäisi loppuelämä juoda, eikä mitään muita niiden ulkopuolelta, niin ne juomat olisivat vesi, kahvi ja olut :)

Viskin päälle en ymmärrä mitään, aina lantraan sen kokikseen. Ihan jees paukku tolleensa :) Joskus on tullut kalliitakin viskejä raiskattua lantrinkeina. Mulle se viski on vain alkoholia, erittäin huonoa ja pahanhajuista sellaista.

Viskin arvostelu laski nyt vähän arvostustasi, mutta maidolla paikkasit, niin kuulut edelleen kastiin "Ymmärtää hyvän päälle". Tuo toimii paukkuna tosiaan erinomaisesti, ja tykkään itsekin. Mutta yleensä jos jotain sekoittelen kokikseen, niin se on luokkaa Jack Daniels, Jim Bean tai Grant's. Ei tosiaankaan mitään kalliita niihin. Appelsiinitäysmehu on tuon top3-listan jälkeen seuraava juoma.

Hohoo.. Maanantai-tiistai yönä näin unta viinasta ja juopottelusta, tiistai-keskiviikko yönä ruoasta, ja viime yönä palkakorotuksesta ja työnjohtajille vittuilusta niin ihan jännityksellä odotan mitä ens yö tuo tullessaan :D

Piti mennä pojan kans kahden uimaan, kun yh ilta, mutta paskat kaverien kanssa se touhuaa. Nyt mulla on jo kaks lasta hoidettavana. Onneks on ees pakkis :puntti:

Back
Ylös Bottom