Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ootko Foxy kokeillu sitä normimakeeta hylamaitoo? Yks tuttu ei kans siedä tavallista maitoo ollenkaa mut hylaa vois vetää senkin edestä.
En oo kyllä kokeillut, makea maito ajatuksena kuulostaa vähän oudolta. Mutta kyllä maito kahvin seassa ja vaikka kaakaona menee kyllä.

Pomppasin 06:53 ylös ja seiskaksi duuniin. Duunissa on sit aikaa heräillä, vaikkakin nykyään väsyneempikin heräilee kun lyhyellä työmatkalla laittaa Kevään ensimmäisen osion raikaamaan!

En ole koskaan juonut maitoa, en tiedä mikä siinä on mutta en vaan kykene saamaan sitä kurkusta alas.
Maitotuotteita yleisesti tulee kyllä käytettyä.

Minulla on sama asia. Olen ehka kerran tai kahdesti elämässäni juonut maitoa. Rahkaa ja kahvia maidon kanssa menee kyllä. En itsekään tiedä mikä siinä on.

Ainakin Hikipedia ja muut asialliset lähteet puhuvat yhdenmukaisesti Helsingin aluekomentajasta, mutta täysin luotettavaa tietoa tästä merkkihenkilöstä on vaikea löytää.

Helsingin aluekomentajan virkahan on vain ja ainoastaan Kristian Arjen.

Virka ja tehtävä on ikuinen ja jatkuu myös ei-maalliselta komentajatasolta.

Sorry to disappoint fellow fatman.. En juo kaljaa :( Oiskohan sekin jalo suomalainen taito joskus opeteltava? Lonkerolla ja viinalla nyt menty tähän asti vaan.

Kyllä, olisi opeteltava. Maailmassa on 3 eri juomaa, joita ilman miehen elämä olisi aika vaikeaa: kahvi, kalja ja viski. Kalja on vain siitä hankala juoma, että sitä saattaa alkaa tehdä mieli ihan yllättäen.

Kyllä, olisi opeteltava. Maailmassa on 3 eri juomaa, joita ilman miehen elämä olisi aika vaikeaa: kahvi, kalja ja viski. Kalja on vain siitä hankala juoma, että sitä saattaa alkaa tehdä mieli ihan yllättäen.

En juo mitään noista. Viskiä noista oon eniten juonu, ehkä kolme huikkaa :D

Räkätauti vituttaa, ei voi tehä oikee mitää liikunnallista ku röörit tukossa. Ei jaksais koneella olla koko päivää.

Innostuin piirtelemään, tosin täytyy vielä hieman treenata

10678554.jpg

10678555.jpg

10678556.jpg

Mä oon joskus kanssa piirrellyt paljon, pitäis varmaan aloittaa taas ja katsoa millaista kynän jälkeä sitä nykyään saisi aikaan.

^Antaa mennä vaan.

- - - Updated - - -

Tietäiskö kukaan mistä saisin tilattua cargo/camo tyyliset housut. Tuon tyyliset kun Fitnesstukussa on myynnissä. Noi on meinaan loppu ---> http://www.***************/5/fi/artiklar/gazoz-camo-pants-city

Tylsää töissä... Vaikea löytää motivaatiota kun tietää että enää 3vko jäljellä ja todennäköisesti en tänne enää palaakaan.

Back
Ylös Bottom