Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin aamupyöräilyllä. Tyhymä ilima, alle 10 astetta täällä pohojosessa.

Kuulostaa ihan virolaiselta popilta tuo türkkilaistytön biisi :D Näyttääki aika länsieurooppalaiselta tytsi.

Huomenta! Nyt alkaa ilmeisesti olotila kohentua kun tekee mieli rahkaa! Meni aika heikosti eilen mut ehkä tästä kohta pystyn seisomaan ihan omin jaloin ilman tukea..

Tulipa herättyä puoli tuntia liian ajoissa... Noh, ompahan vähän ylimääräistä aikaa aamulla heräillä. :)

Aamulla riittävästi aikaa ilman kiireitä niin lähtee aina päivä paremmin liikkeelle.

Joo o. Lahtelaisen liikenteen vihreä linja: ajat kahta päätietä työmatkalla, 12 ja 140. Voisi kuvitella että saa ajaa liikennevalojen vihreistä toiseen pysähtyttä mutta ei, 23kpl liikennevaloja n14min matkalla, niistä 8 ei käytössä siihen aikaan aamusta, jäljelle jää 15. Matkalla joutuu pysähtymään 5 kertaa punasiin valoihin, eli joka kolmansiin valoihin. Hienoa lahti ja liikennevalot :)

Pitäsköhän itelläki veikata oikeen rahalla, ku eilen (kylläkin osa juoksukarsintoja) ja pari finaalia meni täysin voittajan osalta nappiin :) 6 peräkkäistä. Muuten nyt mikään ihme, mutta en seuraa yhtään esim aitajuoksua. Sanoin vaimolle radan kuka voittaa, ja lopussa kysy multa että onko nämä uusintoja:)

Huomenta !

Olkapää kipuilee,prkl. Nukkunut vissiin sen päällä koko yön. Noh, sunnuntaihin asti saa levätä. :dance:

Hieno seivaus. Kyllähän ne maitotuotteet miehen kuin naisenki tiellä pitää. :)
En ole koskaan juonut maitoa, en tiedä mikä siinä on mutta en vaan kykene saamaan sitä kurkusta alas.
Maitotuotteita yleisesti tulee kyllä käytettyä.

Ja huomenta, olihan hyvät unet :)

En ole koskaan juonut maitoa, en tiedä mikä siinä on mutta en vaan kykene saamaan sitä kurkusta alas.
Maitotuotteita yleisesti tulee kyllä käytettyä.

Harmillista. Mikään ei oo ihanampaa kuin kylmää maitoa lasista ja sen kaverina lämmintä, vastapaistettua leipää voilla siveltynä. :haart:

Harmillista. Mikään ei oo ihanampaa kuin kylmää maitoa lasista ja sen kaverina lämmintä, vastapaistettua leipää voilla siveltynä. :haart:
Tälläisestä minäkin olen huhua kuullut, sekä muista maito+pulla, maito+pannari yms yms comboista, mutta kun ei niin ei.
Mutta ehkä mä selviän tämän makunautinnon puuttumisesta kun olen tähänkin asti pärjännyt :)

Hmmm kylmä maito ja kaurakeksit :kuola: perkele teidän puheita, pitää varmaan kohta kauppaan lähtee..

Myöskään tämä maitovammaisuus ei innosta maitoa juomaan..

Aivan jäätävän kipeät reidet, ei pääse tuolista ylös ja Burana ei auta yhtään...en pysty suosittelemaan pitkää treeni-kieltoa noin kokemuksena kenellekään.

Eilen kaksi koko kropan treeniä, niin ihmeen jumissa on paikat. Yleensä ei moista tapahdu. Noh kohta treenaamaan. Sillä ne jumit lähtevät.

Jälleen silmät ristissä. Onnistuin säheltämään puhelimen herätyksenkin niin että hupsii, puol kasi ylös. Seiska on se takaraja yleensä kun nousen. Onneks liukuva työaika, mut harmittaa silti. Vaan oon mä melko nopee, olin kasilta töissä silti ja työmatkaa on vartin verran ajeltavana.

Back
Ylös Bottom