Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä unohda kaljanjuontia!

Sorry to disappoint fellow fatman.. En juo kaljaa :( Oiskohan sekin jalo suomalainen taito joskus opeteltava? Lonkerolla ja viinalla nyt menty tähän asti vaan.

No mutta siis.. Ylensyöminen! Musiikki! Päihteet!

Molemmat olleet viimeaikoina hyvin tuntemattomia käsitteitä niin ei mahdu kärkikolmikkoon.

Iltaa! Vielä pitää jännätä, että kaikki keihäsukot pääsee finaaliin ja sitten nukkumaan.

Olit etuajassa! Noottia!

Mut öitä kaikille kull(e)ille. :)

Arvasin, että tulet motkottamaan :D Kerrankin sait minut kiinni virheestä.

Jouduit silmätikukseni, mutta tekevälle sattuu. :)

Mä en vaan pääse tästä yli! Ei kyllä harmita yhtään että yksi hienoimmista kappaleista on yksi eniten päässä soimista aiheuttavista melodioista! Toi Kevät on vaan täydellisyyttä alusta loppuun. Toki ei huonoja muutkaan osiot tuossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kello on kohta yksi yöllä ja virtaa on vielä kuin Duracell-pupussa :o

No älä muuta virka. Huomenna on tiedossa raskas päivä duunissaki ja pitäs olla unilla, mut meikä vaan fiilistelee Vivaldia ihan kympillä.. Minkä mä sille voin että etenkin vähän väsyneenä musiikki toimii jotenkin parhaiten kun adhd monnikin vähän rauhottuu.

No älä muuta virka. Huomenna on tiedossa raskas päivä duunissaki ja pitäs olla unilla, mut meikä vaan fiilistelee Vivaldia ihan kympillä.. Minkä mä sille voin että etenkin vähän väsyneenä musiikki toimii jotenkin parhaiten kun adhd monnikin vähän rauhottuu.

Jes! Erittäin mukava kuulla, näin klassisen musiikin(kin) ystävänä, että parikymppisetkin kuuntelevat Vivaldia, kyllä Antonion takia voikin vähän valvoa.

Itte taas heräsin just, unta tuli kämäset kolme ja puolituntia, mutta parempi sekin, näin uniongelmaisena, kuin ei mitään.

Aamua. 7 tuntia yöunia takana ja tunti ennen nukkumaanmenoa heräsin 4 tunnin päikkäreiltä. Eiköhän nyt ala olee ne unirytmit kunnos.

Kävin hakemas kebua Kampin Pippurista ja siellä pyöri joku niiden Türk MTV tjms. Ihastuin ihan täysin tähän videoon, vaikken ymmärrä sanoista mitään pl. mitä Google translate vähän yritti. Tosi menevä. :hyper::nolo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^on muuten viihdyttävin turkkilainen biisi minkä oon koskaa kuullu, aika länsimaalaisen kuulonen jopa eikä vituttanut yhtään. Yleensä noitten arabiämteeveeillä soi niin hävytöntä alibabahuttua että meinaa nälkä lähtee jo sisään astuessa ja aivot alkaa ajattelemaan että tulikohan nyt mulla se passi mukaan kun ollaan näin kaukana kotoa.

Back
Ylös Bottom