Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

osasin duunaa nyt sun pitää kuunnella. Ai naki 1min!

eikä mitääm "paksu aki paksu aki ouh jeah juttuja"

- - - Updated - - -

hail marys piss is golden and sweet!

Aina yhtä vaikeeta tämä aamulla herääminen. Kuuteen piti tulla taas tänäänkin, mutta seitsemän jälkeen vasta pääsin.

Tässähän rupeaa jo saamaan arjesta taas kiinni, tänään muisti jo heti herättyään että töihin pitäs mennä.
Sählytreenitkin alkais jälleen <3.

Huomenta !

Tänään lepoaa..

Sateeseen astelen. Prkl.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Good morning my little (and not so little) sunshines, halataan kun tavataan ja sitä rataa ;)

p.s. lahjat ei tullut eilen perille, toimitusaikaa voi siirtää myös jouluun.

Kaks yötä putkeen tosi huonoa unta! :( Ei kiva!!! Ja yllättäen sitä nukahtaa siinä 4.30 jälkeen vasta silleen kunnolla jonkun ajan pyörimisen jälkeen. Sitten voikin arvata mikä on fiilis kun herätys pärähtää kuudelta!

Kaks yötä putkeen tosi huonoa unta! :( Ei kiva!!! Ja yllättäen sitä nukahtaa siinä 4.30 jälkeen vasta silleen kunnolla jonkun ajan pyörimisen jälkeen. Sitten voikin arvata mikä on fiilis kun herätys pärähtää kuudelta!

Mikä valvottaa? Mulla joskus on päinvastoin, eli nukahdan pariksi tunniksi ja herään 2-4 välillä. Sitten valvon nälkäisenä aamuun ja oon kiukkuinen. Joskus on vielä aamuaerobinen päälle 6:30 ennen aamupalaa. Tätä sattuu vain viikolla, hassua ei koskaa vkolpuna.

EDIT: oho kuntokartoituksen tulokset tulis. Laihduttaa pitäs.. BMI on korkea. Vatsaakin on helvetisti, arvioitu BMI perusteella. Ja tää täytettiin nettiin näkemätä ihmistä. Loistavaa.

Fuck. Joku jättänyt pakastelokeron oven raolleen ja nyt on koko pakkanen täynnä jäätä.

Enpä osaa sanoa mikä valvottaa. Heräilly pitkin yötä ja sitten tosiaan aamusta nukahtaa sikeästi. Pitäis varmaan aina nousta ylös jos ees vaikka vasta viideltä ois hereillä. Ihan hirveä herätä kun on just kerennyt nukahtaa kunnolla! Vois kans koittaa jotain fiksua puuhaa tehä aamuisin. Lenkille musta vaan ei kyllä taida olla. :( Ei oo oikeen mun juttu se...

oho kuntokartoituksen tulokset tulis. Laihduttaa pitäs.. BMI on korkea. Vatsaakin on helvetisti, arvioitu BMI perusteella. Ja tää täytettiin nettiin näkemätä ihmistä. Loistavaa.
Ei jotenkin hämmästytä että BMI on korkea, jos vähänkin enemmän on lihasmassaa :D
Mulla on paino kiipinyt aika hyvin ylöspäin toukokuusta, pitäis mennä ihan mielenkiinnosta inbodyyn että tietäisi vähän minkälaista tavaraa tuo kaikki sisältää... tai sitten voisi olla parempi että ei menisi... riskialtista hommaa, joko saa hirveän treeniboostin tai sitten alkaa vain ketuttamaan.

Ei jotenkin hämmästytä että BMI on korkea, jos vähänkin enemmän on lihasmassaa :D
Mulla on paino kiipinyt aika hyvin ylöspäin toukokuusta, pitäis mennä ihan mielenkiinnosta inbodyyn että tietäisi vähän minkälaista tavaraa tuo kaikki sisältää... tai sitten voisi olla parempi että ei menisi... riskialtista hommaa, joko saa hirveän treeniboostin tai sitten alkaa vain ketuttamaan.

Joo, pikkusen huvittaa tuommoiset kuntokartoitukset joissa kysytään pituus ja paino. Sitten päätellään vastauksista että lihavaha se. :D
Pihdeillä mä olen joskus mittaillut. Luotan niihin enempi kuin inbodyyn. Toki inbodykin olis kiva kokemus joskus. Ei mulla voi olla suunta kuin ylöspäin vielä, päästin itteni niin pieneksi välissä.

Kovaa treeniä vaan ja positiivinen asenne, niinku sulla niin hyvä tuloo muuallaki kuin salilla !

Back
Ylös Bottom