Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yksi asia mikä aiheuttaa minussa suurta pahennusta kanssaihmisiä kohtaan on se, ettei sävellyksiä arvosteta sellaisinaan. Keskitytään ja kiinnitetään huomio asioihin joilla ei ole merkitystä kokonaisuuden kannalta tahi ollaan vain täysin välinpitämättöämiä itse teosta kohtaan. Keskittyisitte sävelten kulkuun ja äänen nautinnollisuuteen.

Toinen asia mikä harmittaa on se, että maailmassa on niin paljon hienoa musiikkia ettei kaikkea saisi koskaan kuultua ja sisäistettyä vaikka kuuntelisi uutta musiikkia tauotta koko elämänsä ajan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kävin tänään sekä salilla että pyöräilemässä 47km. Ja jos juoksemassa käy, niin siihenhän tämä kesä on tarjonnu aika hyvät säät, kun ei oo ollu juurikaan liian kuuma. Ite nautin juoksusta ehkä eniten tihku-, lumi- tai räntäsateessa. Sillon siinä on tekemisen meininkiä :D

Huomenna vapaapäivä ja pitäis pyöriä kaupungilla, rankka päivä tiedossa. :rolleyes:

En tiedä miten tuosta Hans Zimmeristä tuli mieleen Jan Hammer, mut anyway, muistu heti legendaarinen Miami Vice mieleen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katsoinpa tuota kaverin facebook kaverilistaa, jossa yli 600 ihmistä... Tuumas mulle, että suurin osa sellaisia jotka on ehkä joskus nähnyt. Minusta oikeat kaverit juttelee, tapaa ja soittelee ilman että koko muu kaupunki siitä tietää.Itse en ole facebookissa koska siellä ei ikinä voi /saa olla oma itsensä ja aina saa varoa mitä sanoo. Myös nykyään on noita salasanojen ja tilien urkintoja ja vuotoja, niin kiinnostus vähenee entisestään.
t:massahurmaaja tsykopaatti :evil: :wtf::hyvä:

Nonii, sainhan sen uuden kellon hommattua ja huomenna voisi hakea elintarvike vaa'an ja alottaa dieetin. Oli tarkotus aloittaa dieetti vasta 85kg kohdalla, mutta ei tätä peilikuvaa kestä enää :D

Sävellystyötä mutta väsymys verottaa ankarasti ja kaikenmaailman arkiset velvoitteet, kuten jokaviikkoinen peseytyminen.

Ai kauheeta, nyt on pojat tapahtunu hirveitä! Kauheita uutisia. Miten mä kestän?! Ne on päättäneet lopettaa Regina-lehden. Nytkö pitää ruveta lukeen Nyyrikkiä?! Mun maailma kaatuu!

Or not.

Back
Ylös Bottom