Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaksaa por0mies jaksaa :) Mäkin oon ihan poikki, mutta kyllä se tästä.

Kiitos tsempistä. :) Ainahan sitä vähän lisää jaksaa. :dance:

Voi perkele miten on väsyttänyt tänään taas. Täystyö on jo siinä että pysyy kotiin asti hereillä. Meinaa sammua vauhista :zzzz:

Voi perkele miten on väsyttänyt tänään taas. Täystyö on jo siinä että pysyy kotiin asti hereillä. Meinaa sammua vauhista :zzzz:

Kahvia koneeseen!! Tai ES:sää. Sun ikä riittää ;)

Good morning vietnam. Kofeiinia kaasariin niin maan pirusti et saadaa koneen paineet ja kierrokset tappii ja sit pajalle pattihommii GO GO :puntti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3 päivää arkeen. Ihan hauskaa se arkikin on sen ekan kuukauden mut sit taas tahtois lomille :D

Se on jo päivä puolessa.

Jep, ja minä vasta heräsin. Lomarytmi on nyt vahvasti päällä, nimittäin tulostauluun kellotin noin 12h unta, mutta ainakin flunssa helpotti. Ensimmäiset 15min hereilläolosta olen yrittänyt tolkuttaa itselleni, ettei ole sunnuntai, vaan tiistai.

Mitä nyt tästä ymmärrän niin Quakenetissä olen. Samassa paikassa ku eilenkin

Mitä nyt tästä ymmärrän niin Quakenetissä olen. Samassa paikassa ku eilenkin

Tsekkasin niin on tuolla porukkaa vaikka kuinka..

Beta-alaniinilla sekoitettuna coca-colaan on tuhoisat seuraukset. Ei mulla muuta

Mitä tapahtuu? Kuohuaa helvetisti?

Mulla tänään jalkatreeni helvetistä. Hirvittää jo nyt ja yritän psyykkisesti valmistautua.

Kastuin enemmän tullessani uimahallilta kuin siellä ollessani. Kiitos Suomen ilmasto. :haart:

Mitä tapahtuu? Kuohuaa helvetisti?

Mulla tänään jalkatreeni helvetistä. Hirvittää jo nyt ja yritän psyykkisesti valmistautua.

No juurikin sitä. :D Vittukun piti vielä kääntyä duunailee muita juttuja ni siinähän colat ilosesti valu tohon läppärin muuntajan päälle

Back
Ylös Bottom