Daiina
Blondeista blondein
Huhhuh, olipahan leffa!
Kerro toki vähän enemmän! Kannattaako mennä katsomaan? Edes Christian Balen takia?
(Toki oon menossa!)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhhuh, olipahan leffa!
(Toki oon menossa!)Kerro toki vähän enemmän! Kannattaako mennä katsomaan? Edes Christian Balen takia?(Toki oon menossa!)
Helvetin hyvä, ei jaksa sen kummemmin selitellä. Musiikki, kuvaus, näyttely, ohjaus, kaikki toimi. Ei tuntunut yhtään pitkältäkään, kun kokoaika ahmi leffaa aivan innoissaan.
Eihän leffamässyt jääny kotiin? :wtf: Kuulostaa kyl katsomisen arvoiselta.
Katkarapuja, jauhelihaa ja nuudeleita. Voi jumalauta että on hyvää! Voin oikein tuntea kuinka lihakseni kasvavat.
Kohina vaan käy. Ite vedin just kaseiinia jossa on tryptofaania mukana rutkasti. Väsyttää. Huomenna vedän ainaki 60 maasta!
Kohina vaan käy. Ite vedin just kaseiinia jossa on tryptofaania mukana rutkasti. Väsyttää. Huomenna vedän ainaki 60 maasta!
Ai helevetti kun jäi huomaamatta :/Moi söpöliinit.
Kohta alkaa hyvä leffa: Gridiron Gang. Suosittelen katsomaan.
Toi saattaa hei oikeesti vaikuttaa sun melatoniinitasoihin daa?
Huomenna selekäreeni: hajota se lihas!!!!
Ah rauhallinen aamu kotona. Ei ole hetkeen ollutkaan tämmöstä.
Melkein liian rauhallinen. Kaipais jotain tekemistä, mutta liikunta ei oikein sovi kun aamu alkaa kurkun tyhjentämisellä keltaisesta limasta. Pari viikkoa tullut huilattua ja alkaa olla motivaatiota taas salillekin.
Mikähän siinä on kun viikonloppuna on aina melkoinen ruokahalu aamulla?