Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole kummosta. Kolarissa on harmaata tai Ylläsjärvellä kait tässä. Miettikää tätä teknologiaa, kun voi olla netissä korvessa ja selata pakkista. :wtf: Sweeet!
Saattaa toki polttareissa olla kädet täynnä muutakin puuhaa ettei kerkeä edes kokeileen..:DEn tiiä jos ottas tänään kaljaa. Vähän tekisi kyllä mieli, mutta ehkä olen kovaakin kovempi bodari, ja jätän alkoholituotteet nauttimatta.
Vähän sama, tossa kentällä oli aikamoinen vilkse. Ihmisiä ja kaljottelijoita.
Mutten mäkään voi, huomenna pitää treenata selkää.
Partsilla iltapäiväkohveet. Aiettä.
Tää on kyl parasta! Sataa niin perkuleesti mutta onneks lasit parvekkeen suojana. ;)
Eihän sada. Tääl paistaa aurinko.
Täällä köhniöllä (Killerin raviradan vieressä) on pimeää ja pudottaa koko ajan.Sää asutkin toisella puolen kaupunkia.Täällä köhniöllä (Killerin raviradan vieressä) on pimeää ja pudottaa koko ajan.
Hehe. Köhniön rantsu on kiva, siel tuli joskus käytyy jonkun verran esim. Killeriltä lähtiessä.
Huomenna Kajaanin suuntaan, katellaas toimiiko sielläSaattaa toki polttareissa olla kädet täynnä muutakin puuhaa ettei kerkeä edes kokeileen..:D
Ja nyt on tylsää... pitäisi jotain viihdykettä keksiä vielä hetkeksi... hmm...
Hmm... vaatisi vähän suunnittelua. Ei ehkä tänään.Olisko niin tylsää, että kävisit jääkaapilla kameran kanssa? ;)
Ihana ajatus :haart: Mäkin jo mietin että jos päästelisin sinnepäin, mutta ärsyttää ajatus ruuhkautuneista teistä ja kaduista.Ajaisin sinne sua piristään ellei mun tuulilasi ois irti, ei nyt uskalla lähtee kauheen pitkää matkaa ajaan :D

Ihana ajatus :haart: Mäkin jo mietin että jos päästelisin sinnepäin, mutta ärsyttää ajatus ruuhkautuneista teistä ja kaduista.
Huomenna voisi taas harkita uudestaan jos vaikka innostuisi pörräämään popeille![]()
Ehdottomasti jos sinne ilmaannunIlmoittele jos oot huomenna hoodeilla, mä pyörin iltasella keskustassa kun mennään kaverin kans iltanäytökseen kattoo Ice Age ja käydään sitä ennen syömässä jne. Ois ihana nähdä pitkästä aikaa :haart:

Ajaisin sinne sua piristään ellei mun tuulilasi ois irti, ei nyt uskalla lähtee kauheen pitkää matkaa ajaan :D