Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitoksia kaikille onnettelijoille.

Tekin olette ihan söpöjä. Ainakin sisäisesti.

Mä oon itseasiassa ihan helvetin komea jätkä mutta pikkusen vanha.

Mä oon itseasiassa ihan helvetin komea jätkä mutta pikkusen vanha.

En niin komea, kuin mä. Itsehän olen just hyvässä iässä eli pääsin just vaipoista pois.

Yläselästä vielä ihan pikkiriikkisen näky lihassäikeet, ei oo siis ainakaan vielä bulkilla tullu pilattua kondista ihan kokonaan. Tulipa hyvä fiilis, painoa on silti tullu kilon verran plus tankkausnesteet.

Mä aina soudan ja huovaan tuon laihiksen kanssa. Tuntuu hirveältä tiputella painoa ja sitten taas kutistuu ihan hitosti kun läskit lähtee päältä. Toivon että lihat pysyy, eipä sillä muuta väliä. Voi sitte taas siirtyä bulkille.

On mulla tuuria jumaalauta.... Kännykäs ei oo toiminu netti, vein liikkeeseen, sanottiin et ei oo vuoteen ollu tällästä tapausta et on itse kännykäs vika eikä asetuksis ja kännykkä huoltoon..... voi vitun kellit saatanan vittu.

Noh ainaki sain edes salitreenin tehtyä.

Vedin just 100kg maasta. Lähden siitä hyvästä terassille. Ei mulla muuta.
Onnea! Mun enkka on 90kg eli perästä tullaan!

Tulihan se lääkäreiden tuomio sitten viimein... Nyt on vaan sopeuduttava siihen mitä se tuo tullessaan, valitettavasti. Aina ei voi valita, on vaan taisteltava parhaansa mukaan. :puntti: Vähän on sulattelemista vielä, miljoona asiaa selvitettävänä mutta pää lyö vaan tyhjää.

Tulihan se lääkäreiden tuomio sitten viimein... Nyt on vaan sopeuduttava siihen mitä se tuo tullessaan, valitettavasti. Aina ei voi valita, on vaan taisteltava parhaansa mukaan. :puntti: Vähän on sulattelemista vielä, miljoona asiaa selvitettävänä mutta pää lyö vaan tyhjää.

Paljon tsemppiä! Käytkö töissä kuitenki nyt vai tuliko myös siihen saikku? Voitto kotiin. Positiivisuus kuulemma auttaa aivan älyttömästi vaikeissa sairauksissa (tietämätä nyt sen kummemmin).

Paljon tsemppiä! Käytkö töissä kuitenki nyt vai tuliko myös siihen saikku? Voitto kotiin. Positiivisuus kuulemma auttaa aivan älyttömästi vaikeissa sairauksissa (tietämätä nyt sen kummemmin).

Alkuun otin saikkua nyt ainakin tämän viikonlopun ja sitten mennään ihan vaan päivä kerrallaan. Lääkkeiden kanssa säätämiseen menee pitkään, eikä pysty vielä arvioimaan mitä sivuvaikutuksia tulee yms. Osastolle ottavat aina tarvittaessa ja nyt aluksi ainakin joutuu ravamaan sairaalassa jatkuvasti kontrolleissa, leikkausaikaa vielä odottelen, samoin koetuloksia. Täytyy varmaan kirjoitella myöhemmin tuonne expertti osioon kunnolla, kaikki mahdolliset neuvot on nyt kyllä tarpeen, että saa taas elämän järjestymään ja itsensä kuntoon.

Huhhuh, sekin viikko ohi! Kolme tuntia ja sitten nänänänänänänänänänänääääää! BÄTMÄÄÄÄN!

Harvinaisen hiljainen päivä töissä ja puolitoista tuntia pitäisi vielä jaksaa.

Eipä ole kummosta. Kolarissa on harmaata tai Ylläsjärvellä kait tässä. Miettikää tätä teknologiaa, kun voi olla netissä korvessa ja selata pakkista. :wtf: Sweeet!

Sairasloma ja lääkekuurit loppu vihdoin. Kesäloma alkaa. Lomanaloituskossu pakkasessa. Kohta vois mennä pihalle grillamaan, oluen kanssa tietysti...:dance:

Back
Ylös Bottom