Mihis Kaira on muuttamassa?
Pk-seudulle jos vaan kämppä löytyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihis Kaira on muuttamassa?
Ne on ne viikset joihin käyt ihan kuumana!
Mikä ihmeen häpeä tuo nyt on? Ei ymmärrä.
Pk-seudulle jos vaan kämppä löytyy.

Koska minä päätin jo pienten häiren aikana, että vihaan JVG:tä. Ja niitä laseja.
Önf. Yli kymmentuntinen työpäivä heti alkuun. Täytyy kyllä sanoo että teen entisaikojen rekkahommia paljon mielummin jos päivät tän mittasia. Yks äijä jo selitti että hän on tehny jo 12tuntisia pitkän aikaa ja iloitsi että saa jäädä vielä 12 tunnin jälkeeki ku muija oli lähteny mökille luuli et mäki teen ilomielin :palmu: Joku roti prkl vaikka oon paljon työtön olluki.
Tarvii tuota päivyriä harkita, jos sitten joku jaksais heittää jotain uusia ideoitakin treeniin, kun välillä ei enää keksi mitään ja ajautuu tekemään ne samat vanhat jutut samoilla vanhoilla toistomäärillä, korkeintaan painot vähän muuttuu. Kiitos tsemppauksestaSamat sanat, voit aina toki alottaa päivyrin tänne ja porukka tsemppaa niin pirusti. Jos näkyy jossain 8 toistoa niin kysytään mikset tehny 9 ;)
En mä jaksanu käydä sitä uutta salia tsekkaas, hain kaupasta pesuainetta ja rahkaa. Kävellen.. Oli muuten ihan hyvä idea![]()
Ehkä mä vähän pelkään sitä "sun treenis on ihan idiootteja, naama ruma ja muuten treenipaidan värikin on väärä" juttuja, kun en oo kuitenkaan mikään semmonen tosi-saliharrastaja. Tosin esim. fitnesstukussa sain ihan huippuhyvää palvelua, ei ollu yhtään semmosta että "mee eka treenaa ja tuu sitte uudestaa" naureskelua, vaan kysymykset otettiin vakavissaan ja neuvottiin treeniasioissa. Ehkä mulla on vaan ennakkoluuloja. Treenipäivyrin pitämisessä on muuten sellasia hauskoja juttuja, että en tiedä monienkaan liikkeiden oikeita nimiä. Oon vaan katsonu salilla (ja netistä) mitä muut tekee ja alkanut apinoida treenejä. Sit olis hankala kirjoittaa, että "no-se-sellanen-mis-nostetaan-niinku-olkapäitä"... Tänään just yritin löytää Kairan treenipäiviksestä itelleni treeniä, mut sitä vaikeuttaa etten tiedä puoliakaan liikkeistä et mitä ne on.
Mä ajattelin salin jälkeen pyörähtää tuolla yhdellä kentän laidalla katsomassa, josko siellä sattuis olemaan joku peli menossa mitä vois hetken tsiikailla.Pk-seudulle jos vaan kämppä löytyy.

Huono valinta. Rollo ois sopinu just sulle!![]()

Tätä kautta varmaan sais treeniseuraa haeskeltua kun ilmottelet vaan minne päin sitä pitäs saada, on täällä mun mielestä jossakin ilmoittelujakin sellasesta.Mulla on elämää isompia ongelmia taas... Haluaisin kauheesti treeniseuraa, mut kaikki tuntuu treenaavan ihan eri tavalla kuin mä, joten yhdessä treenaaminen = satutaan nyt vaan olemaan samaan aikaan salilla ja moikataan lähtiessä ja tullessa. Pitäiskö siis A) jatkaa entiseen malliin ja tyytyä treenaamaan yksikseen (tosin ongelmana on myös vähän varmistajan puute yms.) vai B) muuttaa omaa treenitapaa, jotta olis helpompi treenata kimpassa?
Yleisesti tiedoksi, että olen saanut aivohalvauksen. Pahoittelen typoja.
Tekis mieli halia.
:haart:No halitaan![]()
Suosittelen pakkohalaamista.Oiski joku... Cruel world. :(