Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sen kun tietäs, nää univaikeudet jatkunu jo vuoden verran, eikä lekuritkaa oikee osaa auttaa.

Alitajunnassa jotain käsittelemättömiä asioita?
Lääkkeet ei mielestäni ole hyvä ratkaisu, joita lääkärit aina ensimmäisenä tyrkyttävät.
Puhumalla/kirjoittamalla kannattaa purkaa tunteitaan.

Huomeenta! Aurinko paistaa ja napa raikaa.

:dance:

Huomenta !

Mietin juuri pitäisikö minun ottaa perjantaina puoli päivää vapaata ja lähteä katsomaan se uusi batman jo päivällä.

Toki! Must see -leffa, joka pitää itsekkin käydä heti pikimmiten katsomassa.

Niin ja huomenia kaikille. Tulipa ankean näköinen ilma, johtuu varmaan vapaapäivästäni. :jahas:

EDIT. Väärä hälytys! Avasin kaihtimet ja aurinkohan se paistoi luolaani. Täytyykin tankata vielä hieman lisää kofeiinia.

Olin 75min kahvilla, anteeksi.

Aamupalaksi possua ja uusia perunoita. Päällä pannullinen kahvia, niin vatsa alkaa keitellä kyllä aivan omia keitoksiaan.

Ite söin puuron jälkeen muutaman tänään vanhaksi menevän grillinakin ja nyt maha ihan sekaisin. Aamulla kaikki raskas tuppaa yököttämään, mutta onneks sai kaffetta päälle.

Ite söin puuron jälkeen muutaman tänään vanhaksi menevän grillinakin ja nyt maha ihan sekaisin. Aamulla kaikki raskas tuppaa yököttämään, mutta onneks sai kaffetta päälle.

Itse olen selvinnyt vielä ainkain pelkästään pieremällä. Saa nähdä miten pitkään selviää ennen kun alkaa ruikulia lentää.

Kylläpä tonnikalahiutaleet uppoo komiasti aamusin nykyään. Jaahas ja taas illemmalla gripperitreeni :)

Tulipa nähtyä pitkästä aikaa siilejä, komeita otuksia, emo ainakin hyvä ku samantien hyppii pusikkoon ja 3 poikasta jää keskelle tietä pelkäämään :D

Back
Ylös Bottom