Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta Sinä, JP Fux, oletkin IFBB Pro, jolla on vitnesskissoja lienee jono oven takana tälläkin hetkellä. Käsittääkseni tässä puhuttiin meistä tavallisista kuolevaisista.

MÖYKKYNEN oletko jo tutustunut Tamara Ecclestoneen? Aika hotti ja muistuttaa yhtä toista hottista...

tamara-ecclestone-04.jpg

2319_e11.jpg

article-1375334-0B8CB07900000578-692_468x610.jpg

Kattelin viikolla tuon Tamaran kolmeosaisen realitysarjan Billion $$$ Girl joka oli todella mielenkiintoinen ja jännittävä. Oli kiva nähdä mitä ongelmia 28-vuotiaalla miljardööriperijättärellä on.

Eisole pojat mikhää. Lähtis vähän pyörähtää autolla "cityssä".
[video=youtube_share;-9A7K-CwKA0]http://youtu.be/-9A7K-CwKA0[/video]

Jep, olen pannut merkille Tamaran Ecclestonen ja Meganin välisen yhdennäköisyyden. On muuten todella kuumottava akka. Ei ole tullut isäukkoonsa ainakaan ulkonäöllisesti.

Fortnum+Mason+Christmas+Party+x3div-1stTzl.jpg

Tuossa realitysarjassa huomasi, että Tamara on oikeasti aika yksinäinen ja surullinen tapaus. Se poikaystävä on selkeä golddigger joka vaikutti tylsistyneeltä koko ajan ja ainoa Tamaran kaveri oli hänen pikkusisko ja työntekijät. Huomasi myös, että Tamara on tottunut saamaan mitä haluaa.

Ja toi Tamaran brittiaksentti on aika älyttömän hot :)

Nuorena kuntina tuli kuolattua E-Typen Deetä niinku imbesilli. Yhtä paljon kuin Megan Foxia nyt vanhana kuntina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti vetää tosi matalilla kaloreilla/hiilareilla nyt pari viikkoo ja ma-pe meni hienosti mut tänään sit lähteny käsistä taas, sainpahan ainaki autorempan tehtyä joka ei kyl olis nälkäsenä onnistunu mitenkään. Taidan ottaa illalla oluen.

Jaa, että muistanko :D Minähän olin ja tavallaan olen edelleen erittäin suuri E-Type -fani. Fanitus tosin vähän latistui siinä vaiheessa kun Dee lähti surullisenkuuluisalle soolouralle. Mutta silti, paljon loistavia amispoppihittejä, jotka iskee vieläkin :D

Laitveit peipe. Itse teen samaa joka viikonloppu. Ysäripoppi määrää. 90-luvulla elämä oli sentään elämisen arvoista verrattuna nykyiseen paskaan. Siis hlökohtaisella tasolla.

Tällaisia timantteja ei enää tehdä.

Ysäri on huippua. :haart:

Scooter tippuu aina :D

2. Maanantai on jotain uskomatonta. Naiset saa aika hyvin lämpeämään, kun pistää bileissä tätä soimaan.

Voi huoh miten pitkä ilta. Jos sitä vaikka nopeesti iltapesun kautta unille että jaksaa huomenna vielä tussaroida. Hmh hmh. Höh höh. Kakkaa.

Back
Ylös Bottom