Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa vaan. Vitun korva lukossa ja soiiii...

Ja tosiaan tuli nukuttua kuuteen asti :D Jos sitä ny pizzan vääntäis ja valvois tän yön ni sais taas vaihteeks rytmit kuntoon.

Vois vaikka kattoo jonku vareksen.

Nonih, iltarahkat syöty, asuntohakemukset toimitettu, elämä reilassa? En minä millään pyörällä töihin ole menossa. Se oli vaan joku hullun päähänpisto. Öitä, kullanmurut ja pullanpalat! :)

Tainnutuskohtaus iski ja ehdin nukkumaan ennen yöthreadiä, joten öitä höppänät.

Ai hitto mikä särky yläseläs ihan yllättäen, rangan molemmin puolin, lapaluista ihan hitusen alla. Sainpahan tuo olohuonees naksautettua ton selän ihan itte ku on mattokasa keskellä lattiaa. :D

Jos sillä Pirkolla on mulukku, niin kyllä se keskimäärin mies on.

Kyl se siellä saunassa viimestään selviää.

Olit selkeästi hajulla. Ei ollu saunaa ollenkaan, mutta kyllä se keskimäärin mies oli. Selvis muilla keinoin. En ymmärrä kyllä miten voi jäädä nimi elämään vuosiksi.

Onko tänään torstai... :zzzz:

Oho, niinpäs onkin. Mennyt ihan älyttömän nopeasti tämä viikko. Ja ensi viikko minulla onkin vajaa, ja sitä seuraavalla alkaa loma. Alkaa jo hymyilyttää.

EDIT: Olen tosin vähän liian heikolla tahdilla hoitanut Suomen päässä paperiasioita, meinaan tässähän tulee hoppu.

Kun on pari kuukautta hyvällä päällä, niin tasapainoksi pitää olla pari kärttyisämpää päivää.
Nyt ne on vietetty ja voin olla taas oma söpö ja ihana itseni, PuSs ! :)

Back
Ylös Bottom