Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkonen suoritus. Oot kohta virallisesti JP Fyzz, joudut pyytään Mikeä vaihtaan sun nikkiä.

Ihan helppo nakki. Eka viikko oli vaikee. Siitä eteenpäin namin syöntiä.

En ikinä moiseen alennu. Olemukseni muistuttaa enemminkin Dmitry Klokovia pikkuhiljaa. Tosin yhteistuloksessa jään vielä hänelle.

Missä töissä jengi oikee on ku pakkista kerkee selailla jatkuvasti? :D

Mulla on hyttysenpisto suoraan tatuoinnin alla. Tai siis kohdalla. Siinä. Keskellä tatuointia. En viiti raapia ku sit raapisin ihon rikki ja minun tiikeriin ei mitään jurmuja saa tulla, ärrrkle.

Mulla on hyttysenpisto suoraan tatuoinnin alla. Tai siis kohdalla. Siinä. Keskellä tatuointia. En viiti raapia ku sit raapisin ihon rikki ja minun tiikeriin ei mitään jurmuja saa tulla, ärrrkle.
Tossa on muuten yks syy miks en oo vielä ottanu tatuointeja. Oon niin perhanan onnettomuusaltis ja herkkäihonen, että esim käsistä tatuoinnit kulahtais varmasti vuodessa pilalle.

Back
Ylös Bottom