Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu noi onki töistä johtuvia. Ei olsi enää mun juttu mitkään vuorotyöt.. Muistan kuinka persiistä noi oli. Nyt oon vaan niiin tyytyväinen kun on se 8-16 duuni.. Säkin lepäilet laakereillas kun sellaseen pääset =)

No en ma nyt tieda, tekee tiukkaa nousta luennoillekaan ysilta aamulla... Oon vahan tallanen yoelain, mitaan ei tarvis tapahtua ennen puoltapaivaa :D

Työmotivaatio kyllä hukassa vaikka olis miljoona asiaa tehtävä ennenku jää perjantaina lomalle. No ehtiihän ne loman jälkeenkin, kai :).
246483_10150983926914776_400614426_n.jpg
Tee noin :) ^

ai saatana oon ollu 6 tuntii syömättä ku pitäs bulkata, liian kiireinen duuni. Tiiän kyllä että ruokailuille olis tehtävä aikaa, mut tänään ei vaan oo ehtiny. Noh nyt sitte mättöä naamaan niin maan perkeleesti.

Sain just tuon Gymlog1 ruuan valmiiksi, aijai ku on hyvää :)

Missä lie vika, kun ei tilaamani paketti tuu koskaan perille asti, lähetetty kirje ei saavu... Onkohan posti bannannut minut. :curs:

Ihan vitun mahtava tämä "suomen poliisi"-virus!!! Niin vittumainen, että ihan tekee mieli käydä käsit... kättelemässä sen keksineitä pask... nörttejä.

Minuutti töitä jäljellä, sitten pääsee syömään ja kavereita tapaamaan! :rock:

Missä lie vika, kun ei tilaamani paketti tuu koskaan perille asti, lähetetty kirje ei saavu... Onkohan posti bannannut minut. :curs:

Aikoinaan odottamaani kirjettä ei kuulunut pitkään aikaan. Sitten tuli postilta pahoittelukirje, jossa kerrottiin kirjeeni silppuuntuneen postin lajittelukoneessa. Laittoivat vielä silput mukana. Olisikohan posti korvannut jos kirjeessä olisi ollut jotakin arvokasta, esim. tilattuja pääsylippuja? Eli ei kannata laittaa ainakaan rahaa postin kautta menemään.

Meinasin sitten ajaa kolarin autolla. Olin perhanan väsynyt töistä tullessani ja yhessä isossa risteyksessä oli liikennevalot poissa käytöstä, minähän en tätä tietenkään älynnyt tarpeeksi aikaisin, vaan menin siihen vasemmalla kaistalla aikomuksena kääntyä vasemmalle. Itsellähän oli väistämisvelvollisuus eli minun pitäisi tuossa väistää kaikkia. No menin siihen mahdollisimman lähelle kärkylle, jos sattuisi joku pikkurako tulemaan. Siinä sitten jonkin aikaa oltuani huomasin, että vastaantuleva auto hidasti ja luulin sen antavan minulle tietä, niimpä hyödynsin tilaisuuden ja lähdin kaasu pohjassa pois. Ajattelin siinä, että olipas mukava ihminen. Sitten vilkaisin taustapeiliä ja huomaan että siellä on joku ihan auton perseessä kiinni. En siinä puolikoomassa ollut sitten huomannut, että oikealta tuli joku. Kyllä muuten vitutti. En tiedä kuinka kovan jarrutuksen oikealta tullut auto joutui tekemään ettei ajanut perään, mutta kuljettaja oli ymmärrettävästi ainakin äkäinen.

Back
Ylös Bottom